Gå til innhold

Jeg prøvde å gjøre det slutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

USA slår Algerie og er videre. Noe annet vil overraske veldig. På den annen side har også Algerie en mulighet ved seier, så de gir seg nok ikke enkelt. Men USA må sannsynligvis vinne for å være videre, og det vil de gjøre.

Hvis England vinner mot Slovenia er de videre uansett, men U er ikke nødvendigvis nok. For å få gruppeseieren kan dog mål spille inn, avhengig av resultatet USA - Algerie.

Det er mange jevne grupper der alle europeiske "favoritter" i teorien kan ryke, så fra og med klokken 16.00 i dag blir det spennende. :)

Først ut er Frankrike. Her ligger til og med mye av spenninga i om alle spillerne gidder å møte til kamp. ;)

''Først ut er Frankrike. Her ligger til og med mye av spenninga i om alle spillerne gidder å møte til kamp. ;)''

Sant nok :)

*gleder meg til de neste ukene*

Skrevet

''Først ut er Frankrike. Her ligger til og med mye av spenninga i om alle spillerne gidder å møte til kamp. ;)''

Sant nok :)

*gleder meg til de neste ukene*

Morsom avsporing i en tråd om å bryte med kjæresten...

Skrevet

Det var et godt forslag. Det største positive er at jeg vet at jeg kommer aldri til å finne en annen mann som han. Klokskapen, ømheten, omsorgen osv. Spesielt hvor intelligent og reflektert han er.

Det mest negative er at jeg føler at jeg har sterkere og alvorligere følelser for ham enn han for meg. Vi har avtalt at vi lever våre liv uavhengig av hverandre, ikke minst fordi han reiser enormt mye. Jeg føler bare at vi treffes på hans premisser og at jeg er mye lengere ned i prioriteringene hans enn han er hos meg.

Dette er ikke uvanlig fenomen, og mange kvinner som har følt slik før. Det hjelper bare ikke meg.

Jeg må bare spørre; Hvordan vet du at du ikke kommer til å treffe en mann som er like klok som ham?

Det er så lett å tro at man "aldri finner en som ham", bare for å treffe en som er mange ganger bedre senere :)

Her snakker jeg av egen erfaring ;)

Gjest segunda
Skrevet

Jeg må bare spørre; Hvordan vet du at du ikke kommer til å treffe en mann som er like klok som ham?

Det er så lett å tro at man "aldri finner en som ham", bare for å treffe en som er mange ganger bedre senere :)

Her snakker jeg av egen erfaring ;)

Jeg vet at mannen er super intelligent og har fått mange anerkjennelser. Om det finnes en som er "bedre" vil være relativt.

Gjest helt klart
Skrevet

Jeg vet at mannen er super intelligent og har fått mange anerkjennelser. Om det finnes en som er "bedre" vil være relativt.

Uten at det trenger å stemme med denne mannen, så er det mangt et dumt mannfolk med høy intelligens og utmerkelser.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg håper og tror også de klarer å ta seg kraftig sammen. Noe annet er ikke forventa av dem.

Men det blir spennende. De må score litt mål, for det er ganske jevnt i toppen av gruppa dersom USA skulle vinne mot Algerie.

England er forresten fucked. TV2 har møtt en afrikansk heksedoktor (eller noe sånt), og steinene har talt: England vil ha uflaks i morgen.

Jeg stoler mer på steiner og heksedoktorer enn snåsmannen. :)

Gjest segunda
Skrevet

Uten at det trenger å stemme med denne mannen, så er det mangt et dumt mannfolk med høy intelligens og utmerkelser.

Du har helt rett i at han er en MANN.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...