Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe om Andorra? Skal kjøre ned til Spania i sommer, og jeg har lagt reiseruten om Andorra, men hav bør vi se? Bør man bestille hotell på forhånd? Har prøvd å google litt, men finner svært lite.

Skrevet

Jeg tror ikke dere kommer til å se hav i andorra, desverre.

Skrevet

;o)

Skrevet

Nei, det tror jeg jammen du har helt rett i :-) En liten trykkleif ute og går. Skulle jo selvfølgelig stå HVA .

Gjest Freia Kokesjokolade
Skrevet

Dere kan begynne med å se Andorra og det som finnes der. Ellers er Andorra en fin plass for å kikke litt rundt.

Gjest Elextra
Skrevet

Dere kan begynne med å se Andorra og det som finnes der. Ellers er Andorra en fin plass for å kikke litt rundt.

''Dere kan begynne med å se Andorra og det som finnes der. Ellers er Andorra en fin plass for å kikke litt rundt.''

LOL, dagens turisttips! Og det fine er at det er anvendelig på hvilket sted som helst!

Skrevet

Andorra ER svært lite. :knegg:

Noen av veiene i området er svært "små".

Kysten rundt Barcelona er vill og spennende. Atlanterhavskysten er også interessant (Baskerland.)

Den byen i Spania jeg ble mest positivt overrasket over var faktisk Madrid. Verd å bruke noen dager der.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg og mannen min var der for mange år siden da vi var på bilferie i Europa.

Den fremkommelige delen av landet er stort sett bare en vei oppover en dal, noen hus, en liten "by" og noen shopping-sentere.

Vi shoppet ganske mye da vi var der, for Andorra er jo et avgiftsfritt land så prisene er ganske lave.

Landet i seg selv har vel egentlig ikke så mange attraksjoner utover hva naturen kan by på. Landskapet og fjellene er flotte!

Ino1365381263
Skrevet

Vi kjørte fra Spania,igjennom Andorra til Frankrike. Selve byen er ikke så speisell da... bortsett fra at det er en del spesial forretninger der pga dette avgiftsfritaket - ufattelig mange bilbutikker f.eks til å være så lite sted...

MEN opplevelsen av å kjøre over fjellet fra Andorra by over til Frankrike var fantastisk :-)

Skrevet

''Dere kan begynne med å se Andorra og det som finnes der. Ellers er Andorra en fin plass for å kikke litt rundt.''

LOL, dagens turisttips! Og det fine er at det er anvendelig på hvilket sted som helst!

*knis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...