Gå til innhold

Ang kjøp av "Fake-merker" i utlandet og straff

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting jeg lurer på i den forbindelse....

Hvis man er så grønn at man ikke kjenner til alle disse overprisede merkene, hva da?

Jeg er sikker på at det finnes en hel del "fine" merker jeg ikke kjenner til,- så jeg kan jo finne på å kjøpe fake uten å vite om det ;-)

(Ja - jeg er next-to-nothing interessert i mote...)

Noen ganger skal det svært godt gjøres ikke å forstå at det er fake! :-)

Husker for mange herrens år siden i Bulgaria - en og samme gateselger kunne selge flere helt klin like badeshortser, bare at på den ene sto det "Boss", på den andre "Adidas" osv.

Du kunne til og med kjøpe hele ruller med ferdigsydde merker - klar til å sys på det du måtte ha av klær ;-)

Gjest togli
Skrevet

''si at jeg var døv og derfor ikke hadde hørt om disse merkene før...''

*he he* Akkurat som at en blind kunne ha sagt at h*n ikke har noe syn på saken, for h*n er jo blind! ;-)

Eller at han ikke hadde "sett" hva han la i kofferten ;-P

Skrevet

Eller at han ikke hadde "sett" hva han la i kofferten ;-P

...evt at han repliserer til tolleren, når denne påstår at varene er 'fake': "Nei, jeg tror det ikke før jeg får se det"

Gjest togli
Skrevet

...evt at han repliserer til tolleren, når denne påstår at varene er 'fake': "Nei, jeg tror det ikke før jeg får se det"

Hehe ;)

Minner meg om en døv som vedda med en kompis på at han kunne få kjøpt Se og Hør til halv pris fordi han var døv - og jaggu vant han veddemålet :))

Gjest togli
Skrevet

Hehe ;)

Minner meg om en døv som vedda med en kompis på at han kunne få kjøpt Se og Hør til halv pris fordi han var døv - og jaggu vant han veddemålet :))

Skrevet

Hehe ;)

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...