Gå til innhold

Prins Albert skal gifte seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han der er jo litt av en raring. Jeg lurer på om han ikke er helt hetro innerst inne.

Skrevet

Han der er jo litt av en raring. Jeg lurer på om han ikke er helt hetro innerst inne.

Ja har ikke helt sansen for han.

Gjest se_og_hor
Skrevet

Jasså???

''Den 52 år gamle prinsen er tidligere blitt koblet til en rekke vakre kvinner og har innrømmet at han er far til to barn.''

Gjest togli
Skrevet

Så koselig at han endelig har funnet en han vil gifte seg med :)

Skrevet

Jasså???

''Den 52 år gamle prinsen er tidligere blitt koblet til en rekke vakre kvinner og har innrømmet at han er far til to barn.''

Ja, jeg vet. Og han skal gifte seg. Men det beviser faktisk ikke at han er 100% streit.

Bare min feeling. Det trenger slettes ikke stemme.

Skrevet

Jeg har hørt samme ryktet om den karen ja. Men det går jo fint an å kjøre begge filer.

Skrevet

Håper han ikke ser ut som aftenens kelner i eget bryllup, da! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...