Gå til innhold

Er det noe vits i å leve når Jackson er død?

Anbefalte innlegg

Gjest Jackson fan
Skrevet

Han var livet mitt. Når han er gått bort har jeg mistet livslysten min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan en popstjerne du aldri har møtt eller snakket med være livet litt?

Gjest Jackson fan
Skrevet

Hvordan kan en popstjerne du aldri har møtt eller snakket med være livet litt?

Han var det viktigste i livet mitt till tross for at jeg ikke har møtt han. Jeg kom nær han ved å høre på musikken hans.

Gjest Linnea79
Skrevet

Han var det viktigste i livet mitt till tross for at jeg ikke har møtt han. Jeg kom nær han ved å høre på musikken hans.

Det er jo det som er så fint med musikere. De kan leve videre i musikken sin ;)

Gjest show goes on
Skrevet

''Jeg kom nær han ved å høre på musikken hans.''

Da kan du det fremdeles. Han forsvant ikke,han gikk bare bort. Bort dit vi alle skal en gang.

Skrevet

Folk klarer å leve videre selv om de mister sine barn og andre grusomme ting. Dersom du fremdeles ikke har livslyst pga at MJ døde så bør du kanskje søke hjelp? Jeg kan ikke så mye om menneskers psyke, men det høres ikke sunt og "normalt" ut.

Gjest Dolores77
Skrevet

Nå har han jo vært død i et år og du lever fortsatt, så du klarer tydeligvis leve videre :)

Tenk alle som elsket Elvis - og som fortsatt elsker ham.... Elvis var større enn Michael.

Du får bare leve videre i virkeligheten, dyrk musikken hans og hedre hans minne, men du må leve videre.

Mrs. Wallace
Skrevet

''Jeg kom nær han ved å høre på musikken hans.''

Det kan du fremdeles gjøre, så mye du orker.

Skrevet

hei. føler med deg. jeg tenker på ham hver dag selv, fordi musikken/kunsten/filosofien hans har vært med meg så lenge, og "stilt opp" der alle andre har sviktet. anbefaler deg å melde deg inn i et forum jeg selv fant mye hjelp i i fjor sommer. akkurat nå tenker jeg kun at ja, han er død som fysisk person, men ånden hans er her - i alt han har gitt, og alt som vi velger å videreføre av de gode han ga. fokuser på det. lev hver dag, nyt livet, vær glad i det. aldri ta det for gitt.

her er forumet: http://www.mjj2005.com/kopboard/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...