Gjest Arbeidstaker Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Etter årets lønnsoppgjør ble det klart at lokale tillegg ikke skal "spises opp", men flyte oppå minstelønna. Det er bra. Men det jeg lurer på, er om det gjelder lokale tillegg en fikk i fjor også, eller gjelder det kun tillegg man får fra nå av? Vil det lokale tillegget jeg fikk i fjor, bli spist opp når jeg nå går opp i lønn, mens et evt. tillegg jeg får til neste år, vil flyte oppå neste gang jeg går opp i lønn? Noen oppegående på området som vet? 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Hvordan skal de tilleggene man før har fått bli spist opp av tillegg i inneværende år? 0 Siter
Holmes Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Lokale tillegg blir bare spist opp når du går opp i lønn pga ansiennitet, ikke ved justeringer ved lønnsoppgjør. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Moren min fikk hvertfall 15 000 eller hva det var i lokalt lønnsoppgjør i fjor, og hun fikk beskjed om i år at tillegget fra i fjor ikke kom oppå lønna i år. Så det blir på en måte "spist opp" ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.