Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart, snart, snart reiser vi. Spania, here we come, blir borte i tre og en halv uke. Å, jeg gleder meg enormt! Har reisefeber! Skikkelig, ordentlig ferie for første gang på mange, mange år!

Noen skal passe katten og marsvinet, posten og avisa er avbestilt, naboens sønn har fått "sommerjobb" med å klippe plenen og male litt, den andre naboen skal bruke vår søppelkasse. Tror vi har husket det meste, og har ingenting og bekymre oss for når vi drar.

Farvel til regn, kaldt og grått vær og ned til tre uker i sola og varmen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Liten, fattig og med dårlig arvemateriale
Skrevet

Tre og en halv uke på fylla gir vel ikke overskudd når dere kommer hjem? ;)

Skrevet

Tre og en halv uke på fylla gir vel ikke overskudd når dere kommer hjem? ;)

Drikker svært lite. Dessuten har jeg med meg barn. Så holder meg ok edru, tror jeg.

Gjest Liten, fattig og med dårlig arvemateriale
Skrevet

Drikker svært lite. Dessuten har jeg med meg barn. Så holder meg ok edru, tror jeg.

Det er bra! :)

Gjest togli
Skrevet

Husk å vinke til meg om du ser meg ;) Snart avgårde vi også :)

Skrevet

Høres herlig ut - ha en riktig fin ferie!

Skrevet

Så utrolig deilig med så lang ferie borte. Kos dere massevis :)

Skrevet

Så deilig, kos dere masse :-D

PS: Finnes det et godt, norsk alternativ til ordet misunne? For jeg MIS-unner dere ikke; gleder meg på deres vegne OG skulle gjerne vært i deres situasjon..

Off topic-hilsen fra

Skrevet

Så deilig, kos dere masse :-D

PS: Finnes det et godt, norsk alternativ til ordet misunne? For jeg MIS-unner dere ikke; gleder meg på deres vegne OG skulle gjerne vært i deres situasjon..

Off topic-hilsen fra

''PS: Finnes det et godt, norsk alternativ til ordet misunne?''

Det har jeg også irritert meg over at jeg ikke finner... Det er veldig sjelden man virkelig mener det bokstavelig.

Gjest annlovinda
Skrevet

Høres helt herlig ut med over 3 uker sydover. Håper dere får en flott ferie. Også håper jeg vi får fint vær vi som ferierer hjemme også. God ferie

Skrevet

Husk å vinke til meg om du ser meg ;) Snart avgårde vi også :)

Skal holde god utkikk!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...