Gjest FruH Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Snart, snart, snart reiser vi. Spania, here we come, blir borte i tre og en halv uke. Å, jeg gleder meg enormt! Har reisefeber! Skikkelig, ordentlig ferie for første gang på mange, mange år! Noen skal passe katten og marsvinet, posten og avisa er avbestilt, naboens sønn har fått "sommerjobb" med å klippe plenen og male litt, den andre naboen skal bruke vår søppelkasse. Tror vi har husket det meste, og har ingenting og bekymre oss for når vi drar. Farvel til regn, kaldt og grått vær og ned til tre uker i sola og varmen. 0 Siter
Gjest Liten, fattig og med dårlig arvemateriale Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Tre og en halv uke på fylla gir vel ikke overskudd når dere kommer hjem? 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Tre og en halv uke på fylla gir vel ikke overskudd når dere kommer hjem? Drikker svært lite. Dessuten har jeg med meg barn. Så holder meg ok edru, tror jeg. 0 Siter
Gjest Liten, fattig og med dårlig arvemateriale Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Drikker svært lite. Dessuten har jeg med meg barn. Så holder meg ok edru, tror jeg. Det er bra! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Husk å vinke til meg om du ser meg Snart avgårde vi også 0 Siter
Liliaceae Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Høres herlig ut - ha en riktig fin ferie! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Så utrolig deilig med så lang ferie borte. Kos dere massevis 0 Siter
Angustia Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Så deilig, kos dere masse :-D PS: Finnes det et godt, norsk alternativ til ordet misunne? For jeg MIS-unner dere ikke; gleder meg på deres vegne OG skulle gjerne vært i deres situasjon.. Off topic-hilsen fra 0 Siter
Katt-ja Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Så deilig, kos dere masse :-D PS: Finnes det et godt, norsk alternativ til ordet misunne? For jeg MIS-unner dere ikke; gleder meg på deres vegne OG skulle gjerne vært i deres situasjon.. Off topic-hilsen fra ''PS: Finnes det et godt, norsk alternativ til ordet misunne?'' Det har jeg også irritert meg over at jeg ikke finner... Det er veldig sjelden man virkelig mener det bokstavelig. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Høres helt herlig ut med over 3 uker sydover. Håper dere får en flott ferie. Også håper jeg vi får fint vær vi som ferierer hjemme også. God ferie 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Husk å vinke til meg om du ser meg Snart avgårde vi også Skal holde god utkikk!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.