Gå til innhold

Vitamin som tar opp vitamin?

Anbefalte innlegg

Gjest vitamin jenta

jeg tar multivitamin "spektro" av solari. jeg lurer på om det fins noe som gjør at kroppen tar vitaminet mye lettere opp? jeg tar to tabbletter av dette hver dag pga jeg mangler så mye. jeg kan ikke merke noe spes virkning av dette. er ganske trøtt og orker ikke mye! jeg har også muskelsvikt i det ene beinet fins det protein i tabblettform jeg kan ta for dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34917-vitamin-som-tar-opp-vitamin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære vitamin jenta,

Produktet du nevner skal være av bra kvalitet og være basert på naturlige råvarer, bl.a. råris såvidt jeg vet. To kapsler daglig burde være nok, så jeg mistenker at det finnes andre grunner til at du er trøtt. Når det gjelder muskelsvikt, så vil ikke mangel på protein gå ut over det ene benet. Du vil derfor sannsynlig ikke ha effekt av proteintilskudd. Norsk kosthold inneholder dessuten som regel nok protein. Jeg vil anbefale en undersøkelse hos lege med interesse for kosthold og livsstil som eventuelt også kan ta en blodanalyse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...