Gå til innhold

Camplet?

Gjest lurer på å kjøpe for har ikke råd til ekte campingvogn

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på å kjøpe for har ikke råd til ekte campingvogn
Skrevet

Eller hur skriver man det? Kamplett?

Sånn sigøynercamping vet dere, en slags vogn man slår ut og kopler til fortelt,

som en slags juksecampingvogn...

Har dere noen erfaring med det?

Fordelen er kanskje at det er billigere og tar mindre lagringsplass...

men hvordan er det, isolering osv, blir det kaldt i en slik?

Skrevet

Åja, er d en forskjell? Vurderer å kjøpe Camp-Let, men finner lite info om det her. Er Combicamp mye bedre?? ser jeg noen skrive hmmmmmmmm

Mulig at Combicamp er et gammelt merke. Vi dro på ferie med en sånn tidlig på 80-tallet.

candyqueen_83
Skrevet

Åja, er d en forskjell? Vurderer å kjøpe Camp-Let, men finner lite info om det her. Er Combicamp mye bedre?? ser jeg noen skrive hmmmmmmmm

Jeg leste bare litt, men da stod det at camp let var mer lettvint for man slo opp telt og senger samtidig, mens på combicamp måtte man sette opp forteltet etterpå. Men jeg har ingen erfaring med noen av dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...