Gå til innhold

Mannfolk som ikke kan kle seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fargene passet ihvertfall noenlunde sammen da...

Det er jo noe...

Skrevet

Med så mye penger skulle jeg kledd meg "eksentrisk" jeg og! :0)

Skrevet

Og likevel, med de rare klærne var han jo 10 ganger mer sjarmerende enn den standard-fyren ved siden av :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Og likevel, med de rare klærne var han jo 10 ganger mer sjarmerende enn den standard-fyren ved siden av :-)

Ja, du sier noe. Han la jeg nesten ikke merke til en gang:)

Skrevet

Jeg tviler på om Thon ville hørt på deg,.. tror han er vant til at andre hører på han! Klesstilen er utvilsomt en del av personligheten hans

Skrevet

hihihi. jeg tipper faktisk at det er ganske bevisst valgt, han er rikingen sjøl og kan kle seg som han vil :)

matildes mor
Skrevet

Rar skrue;-)

Det pussige er at siden han er god for en del gryn,da er han bare herlig,sjarmerende osv. Hadde det vert ei fattiglus,hadde de fleste himla med øynene og kalla han skrulling tenker jeg ;-)

Skrevet

Jeg tror kona hans har gitt opp å få bestemme noe som helst for mange år siden.

Han er ikke akkurat kjent for å la andre få ting som de vil.

Men i hans tilfelle har jo den staheten fått ham svært langt. Mange som sikkert er minst like sta og egenrådige, klarer ikke å omsette dette i driftighet på hans måte.

Skrevet

Elsker individualitet jeg :D

Synes synet var hærlig, han ser ut som en likanes kar spør du meg

:D

Skrevet

Elsker individualitet jeg :D

Synes synet var hærlig, han ser ut som en likanes kar spør du meg

:D

Ja, han ser herlig ut:-) Olav Thon er jo 87 år nå, så da kan man få lov til å gjøre som man vil:-)

Skrevet

Ja, han ser herlig ut:-) Olav Thon er jo 87 år nå, så da kan man få lov til å gjøre som man vil:-)

Akkurat hva jeg tenkte og...i den alderen så er det meste lov :D Eller skal være det i allefall ;)

Får håpe min gubbe er sånn når han er så gammel....eller....han kunne gjerne vært sånn nå og han :D

En slik fargesprakende figur tyder på et spennende menneske ofte tror jeg ;)

Skrevet

Akkurat hva jeg tenkte og...i den alderen så er det meste lov :D Eller skal være det i allefall ;)

Får håpe min gubbe er sånn når han er så gammel....eller....han kunne gjerne vært sånn nå og han :D

En slik fargesprakende figur tyder på et spennende menneske ofte tror jeg ;)

Jeg er helt enig med deg:-) Det er alt for få mennesker som tør å være annerledes, eller være som de selv har lyst til. Det konforme og vanlige er jo rett og slett ofte bare kjedelig:-)

La gå..Thon ser ikke stilren og elegant ut på det bildet, men han ser ut som den fargeklatten han sikkert er:-) Og dessuten så tror jeg ikke han bryr seg det døyt om hva andre synes om klærne hans:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Rar skrue;-)

Det pussige er at siden han er god for en del gryn,da er han bare herlig,sjarmerende osv. Hadde det vert ei fattiglus,hadde de fleste himla med øynene og kalla han skrulling tenker jeg ;-)

Ja, merkelig det der :) Jeg kan ogsaa synes han er herlig. Klovner er jo morsomme paa sett og vis, men jeg vil ikke at min mann skal kle seg som en klovn.

Husker en byorginal i Oslo for noen aar siden. En gammel advokat. Advokat Hermansen, tror jeg han het. Herlig skrue det ogsaa, men......

Skrevet

Det er det som er de fine med å være så rikt - da er man kun eksentrisk, og ikke rar, som en fattigere person ville blitt regnet som :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...