Gjest Nickløsheletia Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Iiiiiiik! Om jeg hadde hatt en mann som kombinerte en rutete dressjakke, stripete skjorte, blomstrete slips og toppet det hele med en lue på hodet, ville jeg sagt: - Du, hør nå her!. Heretter bestemmer jeg hva du skal ha på deg! ;-) http://www.helgeland-arbeiderblad.no/nyheter/article5170835.ece 0 Siter
løvinne71 Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Fargene passet ihvertfall noenlunde sammen da... Det er jo noe... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Med så mye penger skulle jeg kledd meg "eksentrisk" jeg og! :0) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Og likevel, med de rare klærne var han jo 10 ganger mer sjarmerende enn den standard-fyren ved siden av :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Hehe, fyren har iallefall sjarm :-)))) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Og likevel, med de rare klærne var han jo 10 ganger mer sjarmerende enn den standard-fyren ved siden av :-) Ja, du sier noe. Han la jeg nesten ikke merke til en gang:) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Jeg tviler på om Thon ville hørt på deg,.. tror han er vant til at andre hører på han! Klesstilen er utvilsomt en del av personligheten hans 0 Siter
willow Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 hihihi. jeg tipper faktisk at det er ganske bevisst valgt, han er rikingen sjøl og kan kle seg som han vil 0 Siter
matildes mor Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Rar skrue;-) Det pussige er at siden han er god for en del gryn,da er han bare herlig,sjarmerende osv. Hadde det vert ei fattiglus,hadde de fleste himla med øynene og kalla han skrulling tenker jeg ;-) 0 Siter
laban Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Jeg tror kona hans har gitt opp å få bestemme noe som helst for mange år siden. Han er ikke akkurat kjent for å la andre få ting som de vil. Men i hans tilfelle har jo den staheten fått ham svært langt. Mange som sikkert er minst like sta og egenrådige, klarer ikke å omsette dette i driftighet på hans måte. 0 Siter
200eek Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Elsker individualitet jeg Synes synet var hærlig, han ser ut som en likanes kar spør du meg 0 Siter
Colette Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Elsker individualitet jeg Synes synet var hærlig, han ser ut som en likanes kar spør du meg Ja, han ser herlig ut:-) Olav Thon er jo 87 år nå, så da kan man få lov til å gjøre som man vil:-) 0 Siter
200eek Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Ja, han ser herlig ut:-) Olav Thon er jo 87 år nå, så da kan man få lov til å gjøre som man vil:-) Akkurat hva jeg tenkte og...i den alderen så er det meste lov Eller skal være det i allefall Får håpe min gubbe er sånn når han er så gammel....eller....han kunne gjerne vært sånn nå og han En slik fargesprakende figur tyder på et spennende menneske ofte tror jeg 0 Siter
Colette Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Akkurat hva jeg tenkte og...i den alderen så er det meste lov Eller skal være det i allefall Får håpe min gubbe er sånn når han er så gammel....eller....han kunne gjerne vært sånn nå og han En slik fargesprakende figur tyder på et spennende menneske ofte tror jeg Jeg er helt enig med deg:-) Det er alt for få mennesker som tør å være annerledes, eller være som de selv har lyst til. Det konforme og vanlige er jo rett og slett ofte bare kjedelig:-) La gå..Thon ser ikke stilren og elegant ut på det bildet, men han ser ut som den fargeklatten han sikkert er:-) Og dessuten så tror jeg ikke han bryr seg det døyt om hva andre synes om klærne hans:-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Rar skrue;-) Det pussige er at siden han er god for en del gryn,da er han bare herlig,sjarmerende osv. Hadde det vert ei fattiglus,hadde de fleste himla med øynene og kalla han skrulling tenker jeg ;-) Ja, merkelig det der Jeg kan ogsaa synes han er herlig. Klovner er jo morsomme paa sett og vis, men jeg vil ikke at min mann skal kle seg som en klovn. Husker en byorginal i Oslo for noen aar siden. En gammel advokat. Advokat Hermansen, tror jeg han het. Herlig skrue det ogsaa, men...... 0 Siter
morsan Skrevet 27. juni 2010 Skrevet 27. juni 2010 Det er det som er de fine med å være så rikt - da er man kun eksentrisk, og ikke rar, som en fattigere person ville blitt regnet som :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.