Gå til innhold

Dette kan skje i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest harikkenickfortiden
Skrevet

Jeg har ikke skrevet at det "kun" er "vår" feil.

Jeg har påpekt at så lenge samfunnet er organisert på en måte hvor det er befolkningsgrupper som omtrent "ikke har sjanse" til å delta (ha et godt liv, slik de ser andre har) så risikerer man opptøyer. Det har svært lite med om de er innvandrere, kristne, muslimer, eller folk med store ører. Det handler om mennesker som ikke har en realistisk mulighet.

Med vennlig hilsen

Det er veldig mange som ikke vil integreres også, da.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

29

• EnolaGay

8

• ShitDiddelyDo

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''I stedet for å klamre deg til tragikomiske fordommer mot innvandrere,''

Dette er ikke fordommer. Dette er hva som skjer i svenske forsteder. Slik går det når man åpner grensene og bruker landet som et sosialkontor for resten av verden.

For en latterlig påstand.

Skrevet

Det er veldig mange som ikke vil integreres også, da.

Og hvorfor tror du folk ikke vil integreres i et samfunn hvor Frp er landets nest største parti, og hvor nettavisene flommer over av innlegg om at innvandrere skal "utryddes" og "sendes ut av landet" og er "skadedyr"?

Skrevet

Like lite som det er nødvendig for "speer" å starte slike tråder, som kun har til hensikt å lage større avstand mellom "oss" og "dem". (Sett i sammenheng med at dette er noe "speer" har for vane å starte hver helg.)

Med vennlig hilsen

speer har lov å lage tråder, med akkurat det innholdet som passer. hvis du synes det er unødvendig, så kan du glatt hoppe over dem. og la være å svare. det er ikke verre.

Skrevet

''Hvis det er noen som er farlige for Norge er det sånne som Speer.''

Jeg er ikke farlig. Dog ønsker jeg en fornuftig innvandringspolitikk før landet blir ødelagt.

Jo, du er langt farligere for freden og demokratiet i Norge enn noen individuell innvandrer. Definitivt.

Du setter deg ned med det mål for øyet å lage kvalm.

Skrevet

Og hvorfor tror du folk ikke vil integreres i et samfunn hvor Frp er landets nest største parti, og hvor nettavisene flommer over av innlegg om at innvandrere skal "utryddes" og "sendes ut av landet" og er "skadedyr"?

ja, jeg kan ikke skjønne hvorfor folk vil innvandre til Norge i det hele tatt, når det er så galt som du skriver!

Skrevet

speer har lov å lage tråder, med akkurat det innholdet som passer. hvis du synes det er unødvendig, så kan du glatt hoppe over dem. og la være å svare. det er ikke verre.

Akkurat som hun har lov, har jeg lov å påpeke at dette er noe som er farlig for Norge.

Skrevet

Jo, du er langt farligere for freden og demokratiet i Norge enn noen individuell innvandrer. Definitivt.

Du setter deg ned med det mål for øyet å lage kvalm.

Det gjør du også til tider, når du diskuterer frp og muslimer. har du lest dine egne innlegg?

Skrevet

ja, jeg kan ikke skjønne hvorfor folk vil innvandre til Norge i det hele tatt, når det er så galt som du skriver!

Vel, det blir bedre. Heldigvis blir det færre og færre som "speer".

Skrevet

Det gjør du også til tider, når du diskuterer frp og muslimer. har du lest dine egne innlegg?

Nei, det gjør jeg ikke, og selvsagt leser jeg det jeg skriver.

Skrevet

''Jeg kan fortsette, men du bryr deg ikke om fakta - du vil bare "slenge dritt" etter uskyldige mennesker.''

Folk som tenner på offentlig bygninger og jager politi og brannvesen er ikke "uskyldige".

Nei, men resten av innvandrerbefolkningen er det, og du trekker dem også ned i gjørmen din.

Skrevet

For en latterlig påstand.

du som er den personen her inne med mest fordommer mot f.eks. frp og kristne (du gir iallefall det inntrykket), bør lukke din munn.

Skrevet

Vel, det blir bedre. Heldigvis blir det færre og færre som "speer".

håper det blir flere som speer, som viser hva som kan skje, og hva som skjer i våre naboland. skal vi lukke øynene?

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, og selvsagt leser jeg det jeg skriver.

ha ha

Skrevet

Nei, men resten av innvandrerbefolkningen er det, og du trekker dem også ned i gjørmen din.

slik som du fordømmer frp

Gjest lillibeth
Skrevet

Hvorfor kommer de hit da?

Skrevet

du som er den personen her inne med mest fordommer mot f.eks. frp og kristne (du gir iallefall det inntrykket), bør lukke din munn.

Jeg har ikke fordommer mot verken kristne eller frpere.

Det jeg skriver mot frpere er godt fundert, og på ingen måte fordommer.

Skrevet

Hvorfor kommer de hit da?

Fordi det er bedre her enn der de er, men det betyr ikke at det er fritt frem for å behandle dem som annenrangs borgere.

Skrevet

håper det blir flere som speer, som viser hva som kan skje, og hva som skjer i våre naboland. skal vi lukke øynene?

Nei, vi skal sørge for at vi ikke har et "oss" og "dem" system, som f. eks. Danmark har.

Men heldigvis er virkeligheten at folk som "speer" blir i stadig mindre mindretall.

Gjest lillibeth
Skrevet

Like lite som det er nødvendig for "speer" å starte slike tråder, som kun har til hensikt å lage større avstand mellom "oss" og "dem". (Sett i sammenheng med at dette er noe "speer" har for vane å starte hver helg.)

Med vennlig hilsen

Hva er mest alvorlig: fyre opp en by, eller starte en tråd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...