Gå til innhold

facebook igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke på FB selv, men skjønner ikke hvorfor det reageres på at det snakkes om hva man liker eller ikke liker når de gjelder denne kommunikasjonsformen. Når det gjelder alle andre kommunikasjonsformer er det jo helt vanlig å ha en viss formening om hva man liker og ikke, eller hur?

Bare se alle trådene her på dol som handler om meninger om folk som:

- snakker eller ikke snakker til deg på bussen, holdeplassen osv

- ringer eller ikke ringer i telefonen, evt ringer for ofte/sjelden

- folk som sms'er eller ikke

- om det er fint eller ikke fint med avsporinger på dol, tråder om "tant & fjas" osv

Kort oppsummert: Folk har meninger om ikke bare mengden/hyppigheten, men også selve innholdet i det folk sier/skriver - uansett kommunikasjonsform, så hvorfor skal FB være "fredet" fra folks meninger om det?

Uansett kan det neppe være bedre å si at man irriterer seg over at folk skriver "for lite" enn at man skriver "for mye"

Skrevet

''Jeg har trent, bakt 4 brød, ryddet i kjøleskapet

og skal nå rydde soveromsskapene''

Jeg liker litt av disse typer innlegg. Det får meg selv til å sette i gang med

å få gjort noe.

På meg virker det bare motsatt... :)

Gjest abc1234
Skrevet

På meg virker det bare motsatt... :)

Det viser bare hvor forskjellig vi kan reagere på samme ting.

Skrevet

Det viser bare hvor forskjellig vi kan reagere på samme ting.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...