Gå til innhold

4 norske soldater drept i Afghanistan

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Tror ikke det er så forferdelig mye blod og vold (men jeg husker ikke nøyaktig). Sånne filmer blir fryktelig brutale selv om man ikke ser en dråpe blod.

Sant det..... Jeg er en pingle skjønner du ;)

Får finne meg en mann med en god armkrok etterhvert, så våger jeg meg nok på å se filmen ;)

Gjest sniking bak misvisende ord
Skrevet

''Henger meg på den...

Vi bør være stolte av de fredsbevarende styrkene. Trist at det går menneskeliv :-(''

Er forsåvidt enig jeg også, men det er vel snart på tide at vi begynner å kalle en spade for en spade, og sier vi sender disse unge menneskene i krigen, og fienden er en utholdende jævel som har vært i kontinuerlig krig siden lenge før de fleste av soldatene ble født.

Dette er ikke et FN-oppdrag der vi sender soldater for å bevare freden. Dette er krig. Og i krig dør unge menn.

Gjest svinesund
Skrevet

Mohyeldeen Mohammad takker Allah etter drapene på fire norske soldater i Afghanistan.

«ALLAHU AKBAR! Norske terrorister drept i Afghanistan! Alhamdulillah, lovpriset være Allah, dette skal feires!»

Denne meldingen skrev muslimske Mohyeldeen Mohammad på sin private Facebook-side få minutter etter at norske medier meldte at fire nordmenn hadde blitt drept av en veibombe i Faryab-provinsen i Afghanistan søndag.

Uttalelsen får støtte fra Arfan Bhatti, som nylig ble frikjent fra tiltalen om terrorplanlegging etter planer om å sprenge den amerikanske og den israelske ambassaden i Norge.

- Norske soldater er terrorister. De må regne med å bli drept, sier Bhatti til VG Nett.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10009557

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mohyeldeen Mohammad takker Allah etter drapene på fire norske soldater i Afghanistan.

«ALLAHU AKBAR! Norske terrorister drept i Afghanistan! Alhamdulillah, lovpriset være Allah, dette skal feires!»

Denne meldingen skrev muslimske Mohyeldeen Mohammad på sin private Facebook-side få minutter etter at norske medier meldte at fire nordmenn hadde blitt drept av en veibombe i Faryab-provinsen i Afghanistan søndag.

Uttalelsen får støtte fra Arfan Bhatti, som nylig ble frikjent fra tiltalen om terrorplanlegging etter planer om å sprenge den amerikanske og den israelske ambassaden i Norge.

- Norske soldater er terrorister. De må regne med å bli drept, sier Bhatti til VG Nett.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10009557

Det mest interessante her er at terroristene er på Facebook. Hva blir det neste? Paradise Hotel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...