Gå til innhold

Pris på setting av sprøyte

Anbefalte innlegg

Gjest B12-sprøyta
Skrevet

Går på en serie med B12-sprøyter hos legen (har foreløpig bare tatt en sprøyte). Jeg har frikort, men det viste seg at det dekket ikke setting av slike sprøyter. Nå skal jeg til legen i morgen og må ha med meg kontanter til sprøyta jeg fikk sist og den jeg skal få i morgen.

Men jeg skrev ikke ned beløpet ... Og det er ikke mulig å komme gjennom i telefonen til henne i dag. Tilfeldigvis noen her som vet hva prisen for setting av sprøyter hos legen er p.t.?

Skrevet

Jeg tipper det er kr 40 for forbruksmateriell du må betale. (Forbruksmateriell dekkes ikke av frikortet)

Skrevet

Hos oss er det 80 kr på p-sprøyte og da har man med p-sprøyten selv. Koster visst det for å få et stikk i rompa ;)

Gjest B12-sprøyta
Skrevet

Er det ikke 97 kroner?

Tusen takk! Nå er jeg rimelig orientert.

:)

Skrevet

Jeg får satt B12 hos legen min, og betaler 80,-/gang. Regner med det inkluderer arbeidet + materialet de bruker :)

Gjest Nerda
Skrevet

Tusen takk! Nå er jeg rimelig orientert.

:)

Varierer nok litt fra sted til sted det der. Jeg ville heller betalt 200 for å få opplæring i hvordan jeg kunne satt den på meg selv ;-)

Skrevet

Jeg får satt B12 hos legen min, og betaler 80,-/gang. Regner med det inkluderer arbeidet + materialet de bruker :)

Er ikke du sykepleierstudent? Du kan jo sette den på deg selv :o)

Skrevet

Er ikke du sykepleierstudent? Du kan jo sette den på deg selv :o)

Det kan jeg, men jeg har ingen sprøytespisser :)

Gjest Nattsykepleieren
Skrevet

Det kan jeg, men jeg har ingen sprøytespisser :)

Sprøytespisser får du lett kjøpt på apoteket!

Skrevet

Sprøytespisser får du lett kjøpt på apoteket!

Det vet jeg jo, men det er ikke noe stort brydderi å ta en tur innom legen min :)

Gjest Nattsykepleieren
Skrevet

Det vet jeg jo, men det er ikke noe stort brydderi å ta en tur innom legen min :)

Haha, bare innrøm at du ikke tørr sette på deg selv ;)

Skrevet

Haha, bare innrøm at du ikke tørr sette på deg selv ;)

Har aldri satt i.m. sprøyte på meg selv, men s.c. flere ganger. Ikke det morsomste da, men får det da til :)

Skulle nok klart en i.m. også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...