Gjest Milleee Skrevet 28. juni 2010 Skrevet 28. juni 2010 Jeg klarte å komme borti en knapp og sendte poke til en person jeg absolutt ikke vil vise noe oppmerksonmhet til. Hva betyr det egentlig? tenker dere over hvis dere får en poke på facebook? 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Samme som å pirke noen på skulderen for å få oppmerksomhet, evnt. irritere. Hørte en sak om en stalker - et kvinnemenneske som hadde fått forbud mot å ha noen som helst kontakt... så hadde hun poket personen på facebook... og det var ikke så lurt 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Har lurt på det samme selv, og har fått det forklart, men skjønner fortsatt ikke vitsen. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har aldri fått noen "poke", og skjønner heller ikke poenget med muligheten. Send en melding til personen og skriv at du beklager at du kom borti feil knapp, så slipper vedkommende å lure på hva du vil. 0 Siter
Franzeska Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Hvis du ønsker kontakt eller bekrefte en person du setter pris på, uten å helt vite hva du skal si, så kan du poke. Kan feks være en forsiktig, uskyldig form for flørt. Men ja, jeg er enig at det er litt patetisk måte å ta kontakt på, hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.