Gå til innhold

Poking på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Milleee
Skrevet

Jeg klarte å komme borti en knapp og sendte poke til en person jeg absolutt ikke vil vise noe oppmerksonmhet til. Hva betyr det egentlig? tenker dere over hvis dere får en poke på facebook?

Fortsetter under...

Gjest Dolores77
Skrevet

Samme som å pirke noen på skulderen for å få oppmerksomhet, evnt. irritere.

Hørte en sak om en stalker - et kvinnemenneske som hadde fått forbud mot å ha noen som helst kontakt... så hadde hun poket personen på facebook... og det var ikke så lurt :)

Gjest Elextra
Skrevet

Har lurt på det samme selv, og har fått det forklart, men skjønner fortsatt ikke vitsen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har aldri fått noen "poke", og skjønner heller ikke poenget med muligheten.

Send en melding til personen og skriv at du beklager at du kom borti feil knapp, så slipper vedkommende å lure på hva du vil.

Skrevet

Hvis du ønsker kontakt eller bekrefte en person du setter pris på, uten å helt vite hva du skal si, så kan du poke.

Kan feks være en forsiktig, uskyldig form for flørt. Men ja, jeg er enig at det er litt patetisk måte å ta kontakt på, hehe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...