Gå til innhold

en gøy hobby?

Anbefalte innlegg

Gjest Har mye tid...
Skrevet

Jeg er på utkikk etter en ny hobby... Jeg driver allerede med trening, men har mye tid til rådighet, og hadde trengt ett eller annet å kose meg med når jeg er i ro også... Særlig lørdags kveld er kjedelig. Ønsker meg en hobby som holder meg litt i aktivitet, uten at den dermed blir fysisk angstrende, slik som trening. Og det hadde også vært fint om jeg kunne holde på med hobbyen hjemme, at jeg ikke måtte ut for å få drevet med den...

Jeg har hørt om andre som blir så oppslukt når de holder med yndlingshobbyen sin at de glemmer tid og sted, og opplever FLYT, som de kalte det. Det har jeg også lyst til!

Noen forslag? =)

Skrevet

Scrapbooking, kortlaging, smykkelaging, maling?

Gjest Blå himmel
Skrevet

Modellfly. Hvis du er så heldig å ha en plass å fly på.

Gjest Nerda
Skrevet

Hva liker du da?

Scrapping, fil/bilde-aktiviteter, håndarbeid av en eller annen art. Scrapping og smykkelaging er veldig populære aktiviteter, som jo alt er foreslått ivrig. Lese om noe som interesserer deg?

Male? Jeg kan det ikke, men det er veldig gøy likevel - lage abstrakter etter hva man føler eller forsøke på noe mer avnasert. Legge store puslespill med maaange biter? Husker farmor gjorde det, også limte hun det sammen så hun hadde et fint biltde.

Gjest segunda
Skrevet

Strikke, sy? Kanskje brodere en fin klokkestreng;-)

Gjest flyt-flyyyt
Skrevet

Jeg har flyt når jeg lager film. Dvs jeg redigerer filmklipp, justerer lyd og stemmer, er rett og slett litt kreativ.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...