Gjest Har mye tid... Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Jeg er på utkikk etter en ny hobby... Jeg driver allerede med trening, men har mye tid til rådighet, og hadde trengt ett eller annet å kose meg med når jeg er i ro også... Særlig lørdags kveld er kjedelig. Ønsker meg en hobby som holder meg litt i aktivitet, uten at den dermed blir fysisk angstrende, slik som trening. Og det hadde også vært fint om jeg kunne holde på med hobbyen hjemme, at jeg ikke måtte ut for å få drevet med den... Jeg har hørt om andre som blir så oppslukt når de holder med yndlingshobbyen sin at de glemmer tid og sted, og opplever FLYT, som de kalte det. Det har jeg også lyst til! Noen forslag? =) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Scrapbooking, kortlaging, smykkelaging, maling? 0 Siter
Gjest Blå himmel Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Modellfly. Hvis du er så heldig å ha en plass å fly på. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Hva liker du da? Scrapping, fil/bilde-aktiviteter, håndarbeid av en eller annen art. Scrapping og smykkelaging er veldig populære aktiviteter, som jo alt er foreslått ivrig. Lese om noe som interesserer deg? Male? Jeg kan det ikke, men det er veldig gøy likevel - lage abstrakter etter hva man føler eller forsøke på noe mer avnasert. Legge store puslespill med maaange biter? Husker farmor gjorde det, også limte hun det sammen så hun hadde et fint biltde. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Strikke, sy? Kanskje brodere en fin klokkestreng;-) 0 Siter
Gjest flyt-flyyyt Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har flyt når jeg lager film. Dvs jeg redigerer filmklipp, justerer lyd og stemmer, er rett og slett litt kreativ. 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Modellbygging? Strikking? Suduko? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.