Gjest Brevvenn søkes Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Hei. Jeg er en godt voksen dame som rett og slett ønsker meg en god brevvenn. Jeg er i første omgang på ingen måte ute etter en kjæreste. Men godt å ha noen å lufte tanker med.Og det som skjer det skjer:) Hvilke nettsider vil dere anbefale? De sidene jeg kommer over er datingsider og det er jeg ikke ute etter. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Nettby kanskje? Noen bruker det helt klart som et sjekkeforum, men så har du de som bruker det pga diskusjonene og mulighetene til å knytte nye vennskap. 0 Siter
Gjest Brevvenn søkes Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Nettby kanskje? Noen bruker det helt klart som et sjekkeforum, men så har du de som bruker det pga diskusjonene og mulighetene til å knytte nye vennskap. Det skal jeg sjekke ut...Har hørt om Nettby, men ikke ant hva det er. Takk til deg. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Jeg vil slå et slag for turistforeningen og deres kontakt - eller fjelltreffsider. Du kan f.eks "avertere" etter en brevvenn der. https://www.turistforeningen.no/fjelltreffen 0 Siter
Gjest Brevvenn søkes Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Jeg vil slå et slag for turistforeningen og deres kontakt - eller fjelltreffsider. Du kan f.eks "avertere" etter en brevvenn der. https://www.turistforeningen.no/fjelltreffen Kjempe fin ide. Men for min del er jeg da redd for at vedkommende tror jeg vil bli turvenn også. Ikke helt det jeg ønsker, tror jeg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Det skal jeg sjekke ut...Har hørt om Nettby, men ikke ant hva det er. Takk til deg. www.nettby.no Vær forberedt på at du innimellom kan få sjekkebrev og meldinger fra unggutter som vil sjekke opp "eldre" damer Jeg har lært et nytt uttrykk du muligens bør kjenne til (om du ikke allerede gjør det?) - MILF = Mother I'd like to fuck .... ;-P Men det er bare å ignorere 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 nettby er en såkalt vennskapsside, det er selvsagt noen som er ute etter date der, men de fleste der er bare for å chatte. 0 Siter
Gjest Brevvenn søkes Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 www.nettby.no Vær forberedt på at du innimellom kan få sjekkebrev og meldinger fra unggutter som vil sjekke opp "eldre" damer Jeg har lært et nytt uttrykk du muligens bør kjenne til (om du ikke allerede gjør det?) - MILF = Mother I'd like to fuck .... ;-P Men det er bare å ignorere Takk for nyttig info:) Som voksen mamma er det ikke akkurat sex med unge gutter jeg er ute etter, skrekk og gru. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Takk for nyttig info:) Som voksen mamma er det ikke akkurat sex med unge gutter jeg er ute etter, skrekk og gru. Hehe, må si meg veldig enig i det Er ganske sjokka over tilbudene man kan få der inne, så det er visst ganske hot og kult blant unggutta å legge ned ei på + - 40.... Veldig greit å la være å svare 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.