Gå til innhold

Kontaktside

Anbefalte innlegg

Gjest Brevvenn søkes
Skrevet

Hei. Jeg er en godt voksen dame som rett og slett ønsker meg en god brevvenn. Jeg er i første omgang på ingen måte ute etter en kjæreste. Men godt å ha noen å lufte tanker med.Og det som skjer det skjer:)

Hvilke nettsider vil dere anbefale? De sidene jeg kommer over er datingsider og det er jeg ikke ute etter.

Gjest togli
Skrevet

Nettby kanskje?

Noen bruker det helt klart som et sjekkeforum, men så har du de som bruker det pga diskusjonene og mulighetene til å knytte nye vennskap.

Gjest Brevvenn søkes
Skrevet

Nettby kanskje?

Noen bruker det helt klart som et sjekkeforum, men så har du de som bruker det pga diskusjonene og mulighetene til å knytte nye vennskap.

Det skal jeg sjekke ut...Har hørt om Nettby, men ikke ant hva det er. Takk til deg.

Gjest Brevvenn søkes
Skrevet

Jeg vil slå et slag for turistforeningen og deres kontakt - eller fjelltreffsider. Du kan f.eks "avertere" etter en brevvenn der.

https://www.turistforeningen.no/fjelltreffen

Kjempe fin ide. Men for min del er jeg da redd for at vedkommende tror jeg vil bli turvenn også. Ikke helt det jeg ønsker, tror jeg.

Gjest togli
Skrevet

Det skal jeg sjekke ut...Har hørt om Nettby, men ikke ant hva det er. Takk til deg.

www.nettby.no

Vær forberedt på at du innimellom kan få sjekkebrev og meldinger fra unggutter som vil sjekke opp "eldre" damer ;) Jeg har lært et nytt uttrykk du muligens bør kjenne til (om du ikke allerede gjør det?) - MILF = Mother I'd like to fuck .... ;-P Men det er bare å ignorere ;)

Gjest Dolores77
Skrevet

nettby er en såkalt vennskapsside, det er selvsagt noen som er ute etter date der, men de fleste der er bare for å chatte.

Gjest Brevvenn søkes
Skrevet

www.nettby.no

Vær forberedt på at du innimellom kan få sjekkebrev og meldinger fra unggutter som vil sjekke opp "eldre" damer ;) Jeg har lært et nytt uttrykk du muligens bør kjenne til (om du ikke allerede gjør det?) - MILF = Mother I'd like to fuck .... ;-P Men det er bare å ignorere ;)

Takk for nyttig info:) Som voksen mamma er det ikke akkurat sex med unge gutter jeg er ute etter, skrekk og gru.

Gjest togli
Skrevet

Takk for nyttig info:) Som voksen mamma er det ikke akkurat sex med unge gutter jeg er ute etter, skrekk og gru.

Hehe, må si meg veldig enig i det ;)

Er ganske sjokka over tilbudene man kan få der inne, så det er visst ganske hot og kult blant unggutta å legge ned ei på + - 40.... Veldig greit å la være å svare ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...