Gå til innhold

Skolesekk til ungdomsskolen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gomle

Det er vel en av de tingene som er umulige å kjøpe uten å ha med barnet. Både når det gjelder passform og type.

Beckmann (tror jeg de heter) har veldig mange varianter.

Han skal selvsagt være med :-) Men jeg tror ikke han helt vet hva som gjelder han heller, og det er jo leit å komme til skolestart på ny skole med helt feil sekk :-) På Beckmann sine hjemmesider ser det ut til at de bare har sekker fra 1- til 7. klasse.

Gjest prust

Han skal selvsagt være med :-) Men jeg tror ikke han helt vet hva som gjelder han heller, og det er jo leit å komme til skolestart på ny skole med helt feil sekk :-) På Beckmann sine hjemmesider ser det ut til at de bare har sekker fra 1- til 7. klasse.

Gutten min fikk ny sekk da han begynte i 5., en Beckmann, og den var egentlig beregnet på ungdomsskolen/videregående. Litt stor altså for ham, men han likte designet på den veldig godt. Noen kjøpte den størrelsen, og andre kjøpte den som var litt mindre.

Kikket på nettsiden nå, og det var altså Street-sekk han kjøpte. Ser at designet er veldig forandret fra i fjor, men det er jo veldig mange tøffe sekker der!

Gjest gomle

Gutten min fikk ny sekk da han begynte i 5., en Beckmann, og den var egentlig beregnet på ungdomsskolen/videregående. Litt stor altså for ham, men han likte designet på den veldig godt. Noen kjøpte den størrelsen, og andre kjøpte den som var litt mindre.

Kikket på nettsiden nå, og det var altså Street-sekk han kjøpte. Ser at designet er veldig forandret fra i fjor, men det er jo veldig mange tøffe sekker der!

Å ja, der fant jeg dem, jeg sjekket bare på skolesekker, og de gikk bare til 7. klasse.

Annonse

Gjest harikkenickfortiden

Begge mine fikk bergans, svart sekk, når de gikk på ungdomsskolen. Den er nøytral i fargen, og rommer alt av bøker. Du må huske at de som regel må dra alle bøker fram og tilbake, det må de i allefall her. denne sekken er nå etter fire år, like fin. anbefaler svart, for den fargen blir de aldri lei, og de skiller seg ikke ut.

Husk å sjekke opp først at de ikke skal ha pc.

Sønnen min fikk ny DC sekk i 7 klasse, og brukte den et halvt år før han fikk ny pc og pc av skolen. Heldigvis er sekken sort, så den blir ikke umoderne og kan fremdeles brukes når han skal over på videregående.

Gjest gomle

Begge mine fikk bergans, svart sekk, når de gikk på ungdomsskolen. Den er nøytral i fargen, og rommer alt av bøker. Du må huske at de som regel må dra alle bøker fram og tilbake, det må de i allefall her. denne sekken er nå etter fire år, like fin. anbefaler svart, for den fargen blir de aldri lei, og de skiller seg ikke ut.

Han liker å være litt anonym ja, så vi leter nok etter noe svart, eller iallfall mørkt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...