Gjest Nickløsheletia Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Har fått et herpesutbrudd på overleppa. Berre lekkert :-( Jeg hadde tidligere en salve som fikk tatt knekken på det, før utbruddet ble for stort. Noe jeg kan gjøre med det? Ikke særlig kjekt å gå med denne (unnskyld sør) negerleppa. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Må vel en tur på apoteket tenker jeg? Tror de har en bra salve uten resept også - og hvis du før har fått salve med resept hos legen, så kan du be legen sende over en ny resept til apoteket slik at du slipper ny legetime.. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 http://www.antix.no/page3.asp?ml=3 Kjoepte nettopp denne naa foer jeg saa svaret ditt:) 0 Siter
Gjest zirzor Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Hehe sør er ganske politisk korrekt, så best å passe seg ang. ordbruk Sorry sør, måtte bare kommentere. Har heldigvis aldri vært plaget med herpesutbrudd, men skal være bra det de har på apoteket 0 Siter
morsan Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Kjoepte nettopp denne naa foer jeg saa svaret ditt:) Antix er nesten et vidundermiddel! :-) 0 Siter
Gjest Fryktelig vondt Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Antix er nesten et vidundermiddel! :-) Kan jeg spørre om Antix hjelper mot herpes sår nedentil også? Får sår i lysken(skrev et innlegg om det i går), fryktelig vondt. 0 Siter
morsan Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Kan jeg spørre om Antix hjelper mot herpes sår nedentil også? Får sår i lysken(skrev et innlegg om det i går), fryktelig vondt. Det vet jeg ikke noe om. 0 Siter
Gjest Fryktelig vondt Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Det vet jeg ikke noe om. Leste om Antix på nettet nå. Er nok bare for munnsår:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.