Gå til innhold

Herpes

Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Har fått et herpesutbrudd på overleppa. Berre lekkert :-(

Jeg hadde tidligere en salve som fikk tatt knekken på det, før utbruddet ble for stort. Noe jeg kan gjøre med det? Ikke særlig kjekt å gå med denne (unnskyld sør) negerleppa.

Gjest togli
Skrevet

Må vel en tur på apoteket tenker jeg? Tror de har en bra salve uten resept også - og hvis du før har fått salve med resept hos legen, så kan du be legen sende over en ny resept til apoteket slik at du slipper ny legetime..

Gjest zirzor
Skrevet

Hehe sør er ganske politisk korrekt, så best å passe seg ang. ordbruk :)

Sorry sør, måtte bare kommentere.

Har heldigvis aldri vært plaget med herpesutbrudd, men skal være bra det de har på apoteket :)

Skrevet

Kjoepte nettopp denne naa foer jeg saa svaret ditt:)

Antix er nesten et vidundermiddel! :-)

Gjest Fryktelig vondt
Skrevet

Antix er nesten et vidundermiddel! :-)

Kan jeg spørre om Antix hjelper mot herpes sår nedentil også? Får sår i lysken(skrev et innlegg om det i går), fryktelig vondt.

Skrevet

Kan jeg spørre om Antix hjelper mot herpes sår nedentil også? Får sår i lysken(skrev et innlegg om det i går), fryktelig vondt.

Det vet jeg ikke noe om.

Gjest Fryktelig vondt
Skrevet

Det vet jeg ikke noe om.

Leste om Antix på nettet nå. Er nok bare for munnsår:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...