Gå til innhold

Nytt facebookspørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nå maser jeg altså, men jeg har forsøkt å gjøre slik at ingen andre enn de som står på vennelista kan se profilen min på facebook. Hvordan sjekker jeg at jeg har gjordt det riktig?

Gjest togli
Skrevet

Tror du må gå inn på brukerkonto og personverninnstillinger og justere der.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Tror du må gå inn på brukerkonto og personverninnstillinger og justere der.

Det var det jeg gjorde og krysset av for "kun venner"

Da er det slik at ingen utenom venner kan se profilen, bilder eller sende meg melding, sant?

Gjest Elextra
Skrevet

Da er det slik at ingen utenom venner kan se profilen, bilder eller sende meg melding, sant?

Du får teste på meg! ;)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Du får teste på meg! ;)

Ja, kan du prøve? :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, kan du prøve? :-)

Ser ikke profilen, nei, får følgende beskjed:

XX deler bare noe av informasjonen på profilen sin med alle. Hvis du kjenner XX, send henne en melding eller Legg henne til som venn

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

XX deler bare noe av informasjonen på profilen sin med alle. Hvis du kjenner XX, send henne en melding eller Legg henne til som venn

Bra;o) Takk skal du ha ;-)))

Gjest togli
Skrevet

Jeg er faktisk litt usikker på hvor "safe" det er.... Jeg tror det går an å sende private meldinger til alle uansett om de har stengt av profilen sin eller ikke.

Kanskje du kunne lage en fiktiv profil til på FB og se hva slags tilgang du får til din ekte profil?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Bra;o) Takk skal du ha ;-)))

Men fremdeles er det mulig å sende meldinger altså. Er det ikke mulig å stenge av den muligheten?

Gjest Elextra
Skrevet

Men fremdeles er det mulig å sende meldinger altså. Er det ikke mulig å stenge av den muligheten?

Aner ikke.

Skrevet

Kanskje om du blokkerer personen? Det er en link nederst til venstre på profilen som sier "blokker/rapporter person". Jeg har ikke brukt den selv, men det er sikkert ikke mulig å sende meldinger til noen som har blokkert deg.

Gjest togli
Skrevet

Jeg er faktisk litt usikker på hvor "safe" det er.... Jeg tror det går an å sende private meldinger til alle uansett om de har stengt av profilen sin eller ikke.

Kanskje du kunne lage en fiktiv profil til på FB og se hva slags tilgang du får til din ekte profil?

....ser nå at du fikk hjelp av Elextra :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Kan du du gjoere meg en tjeneste til? Hvis jeg gaar inn paa andre som ikke er paa vennelista og som bare deler noe av informasjonen, kan jeg likevel gaa inn paa veggen deres.

Derfor lurer jeg pa om du kan proeve aa se om du kommer inn paa veggen min?

Gjest Elextra
Skrevet

Kan du du gjoere meg en tjeneste til? Hvis jeg gaar inn paa andre som ikke er paa vennelista og som bare deler noe av informasjonen, kan jeg likevel gaa inn paa veggen deres.

Derfor lurer jeg pa om du kan proeve aa se om du kommer inn paa veggen min?

Det gjør jeg ikke. Men jeg ser bildet ditt :-)

Skrevet

Til en senere anleding kan det være greit å vite at du kan "se" hvordan profilen din ser ut for ikke venner :)

Gå inn på personverninnstillinger--> Under deling på facebook står der nederst "tilpass innstillinger" ---> når du trykker på den vil der stå en boks øverst på siden som sier "forhåndsvis profilen min "

Der skal da komme opp profilen din etter de innstillinger du har satt for dine "ikke" venner :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det gjør jeg ikke. Men jeg ser bildet ditt :-)

Tusen takk for hjelpen:)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Til en senere anleding kan det være greit å vite at du kan "se" hvordan profilen din ser ut for ikke venner :)

Gå inn på personverninnstillinger--> Under deling på facebook står der nederst "tilpass innstillinger" ---> når du trykker på den vil der stå en boks øverst på siden som sier "forhåndsvis profilen min "

Der skal da komme opp profilen din etter de innstillinger du har satt for dine "ikke" venner :)

Tusen takk, jeg fant ut av det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...