Gå til innhold

Sølvtråd, perler og smykkelagingsutstyr

Anbefalte innlegg

Gjest ny på denne hobbien
Skrevet

Hvor kjøper jeg det billigst?

Fra utenlandske nettsider? Norske?

Billigere å handle i butikk i Sverige?

Er det vesentlig forskjell på tenger osv som en kjøper til smykkelagingsutstyr i forhold til feks tenger fra Biltema/Clas Olsson? Er snakk om store prisforskjeller, i alle fall.

Hva trenger en av basisutstyr?

hjernetrimmern
Skrevet

Gled deg over en fantastisk herlig hobby... Jeg har drevet i mange år, og digger det fortsatt!!

Jeg handler litt overalt, men handler mest i utlandet...

Sider jeg liker å handle på er:

www.pagoni.se (raske til å sende, og mye bra varer)

www.saylia.com (raske til å sende, og mye jeg ikke har sett herover før, spennende)

www.ebay.com (buy it now)

www.panduro.no (stort sett bare på salg, eller hvis det er noe jeg virkelig trenger raskt)

På de utenlandske sidene må du være obs på å ikke handle for over kr 200,- pga moms...jeg har fått svidd for det et par ganger, go det er litt kjedelig. Men jeg følger med på valuta-kursene og prøver å handle litt når kursen er lav...

Ellers har jeg ikke noe erfaring med tenger eller annet fra Biltema eller ClasOhlsson, de har jeg stort sett kjøpt på Panduro...men det kan jo være hipp som happ...

Masse lykke til!!

Gjest ny på denne hobbien
Skrevet

Gled deg over en fantastisk herlig hobby... Jeg har drevet i mange år, og digger det fortsatt!!

Jeg handler litt overalt, men handler mest i utlandet...

Sider jeg liker å handle på er:

www.pagoni.se (raske til å sende, og mye bra varer)

www.saylia.com (raske til å sende, og mye jeg ikke har sett herover før, spennende)

www.ebay.com (buy it now)

www.panduro.no (stort sett bare på salg, eller hvis det er noe jeg virkelig trenger raskt)

På de utenlandske sidene må du være obs på å ikke handle for over kr 200,- pga moms...jeg har fått svidd for det et par ganger, go det er litt kjedelig. Men jeg følger med på valuta-kursene og prøver å handle litt når kursen er lav...

Ellers har jeg ikke noe erfaring med tenger eller annet fra Biltema eller ClasOhlsson, de har jeg stort sett kjøpt på Panduro...men det kan jo være hipp som happ...

Masse lykke til!!

Takk for svar! Hvor er det rimeligst å handle sølvtråd og smykkesag, tror du? Jeg driver og lager kongearmbånd og tenkte å lage noe mer til det, trenger vel litt låser og slikt også.

Har bare to tenger og nok sånne små sølvringer til å lage et armbånd. Hørte at man kan bruke drill og strikkepinne samt en sag til å lage disse ringene selv. :)

hjernetrimmern
Skrevet

Takk for svar! Hvor er det rimeligst å handle sølvtråd og smykkesag, tror du? Jeg driver og lager kongearmbånd og tenkte å lage noe mer til det, trenger vel litt låser og slikt også.

Har bare to tenger og nok sånne små sølvringer til å lage et armbånd. Hørte at man kan bruke drill og strikkepinne samt en sag til å lage disse ringene selv. :)

Det aner jeg ikke, for jeg lager ikke den type smykker...Bruker ferdige lenker og perler, med øyepinner og andre pinner...og vanlige 12 mm karabinlåser.

Så der får jeg desverre ikke hjulpet deg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...