Gjest I love my dog! Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Min hund har slik grønt gørr i penisen sin. Hvordan skal jeg bli kvitt den kartarren? 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Har hørt at yoghurt naturell skal være godt mot dette. Dyrlegen anbefalte det til behandling av slikt hos en hund jeg kjenner til. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Altså må du dyppe hundepenis i yoghurten. Husker ikke hvor mange ganger om dagen, men tror det var to. 0 Siter
Gjest I love my dog! Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Har hørt at yoghurt naturell skal være godt mot dette. Dyrlegen anbefalte det til behandling av slikt hos en hund jeg kjenner til. Seriøst? 0 Siter
Gjest I love my dog! Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Altså må du dyppe hundepenis i yoghurten. Husker ikke hvor mange ganger om dagen, men tror det var to. Man skal altså ikke sprøyte den inn? 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Man skal altså ikke sprøyte den inn? Nei, tror det holder bare å dyppe den, og forhindre at hunden slikker det av igjen med en gang. Tror det skulle virke fem-ti minutter. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Kjøp en 20 ml-sprøyte på apoteket og følg denne bruksanvisningen: http://www.dyreklinikk.no/kunnskap/sporsmol/forhudskatarr.html Obs, en sprøyte har ikke spiss. Spissen heter kanyle og følger ikke med når du kjøper vanlig sprøyte. ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Kjøp en sprøyte, og saltvann på apoteket. Spyl saltvannet (ca 10 ml) inn i forhuden, og klem igjen i ti-femten sekunder. Gjør dette i noen dager. Om det ikke gir virkning så må du kjøpe forhudsrens hos veterinær/dyrebutikk og følge samme fremgangsmåte. Det lønner seg å prøve saltvann først, for forhudsrensen er ganske sterk. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Fy fan! Men det var ikke til mye hjelp? 0 Siter
Gjest snusmumrikki Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Skyll med sterilt saltvann (kjøp f.eks beholdere med øyerens) og sprøyt inn, klem igjen og masser (altså mens væsken er der inne), la det komme ut, og gjenta en gang eller to. Klorhexidrin fungerer også fint. Vil ikke anbefale forhudsrensen de selger i dyrebutikker. Dra isåfall heller til veterinær og kjøp der. Har samme problemet med min hannhund, skikkelig ekkelt, og dessverre et tilbakevendende problem:/ 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Fy fan! Men det var ikke til mye hjelp? LOL. tenkte noe lignende. Nok en grunn til ikke å ha hund. 0 Siter
zellica Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Du har fått gode råd nedover i tråden, men vil bare nevne at du ikke trenger å bruke penger på saltvann. Dette lager du selv. Kok opp en liter med kaldt vann, og tilsett 1 ss salt. Bruk nezo. Den svir ikke. Avkjøl og bruk. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Fy fan! Men det var ikke til mye hjelp? Mye rart man kan synes er ekkelt. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Mye rart man kan synes er ekkelt. Ja, som f.eks forhuden på dyr. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Ja, som f.eks forhuden på dyr. Syns ikke det er ekkelt jeg ) Men så må jo jeg rote rundt i forhuden til gamle menn på jobb og. Da blir kanskje ikke forhuden til en hund så ekkel lenger ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.