Gå til innhold

Jeg kom for sent.

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg hadde ei venninne som jeg hadde det veldig morsomt sammen med for noen aar siden. Vi var venner og kolegaer. Jeg har tenkt paa henne mange ganger opp igjennom aarene og tenkt paa aa gjenopprette kontakten. men det har ikke blitt. Har ikke noen god unnskyldning annet enn at vennene til mannen min har blitt prioritert. Noe jeg angrer paa.

Saa saa jeg henne i byen i sommer. Jeg saa henne akkurat i det hun gikk av bussen. Da dro jeg hjem og addet henne paa facebook.

I dag godtok hun venneforespoerselen, trodde jeg. Men det var ikke henne. Noen maa ha svart for henne. Da jeg begynner aa lese nedover veggen hennes gaar det kaldt nedover ryggen min. Jeg blir forvirret. Er hun doed? Jeg leser videre. Jo hun er doed. Jeg kan ikke forstaa det. Jeg saa henne jo for ikke lenge siden.

Jeg ber noen sende meg en melding. Jeg vil vite hva som har skjedd. Hun druknet i sommer. Det skjedde like etter at jeg saa henne.

Det er saa trist. Ta vare paa vennene deres. Det skal jeg gjoere fra naa av. Skulle oenske jeg hadde forstaat det foer.

Naa har jeg bare minnene igjen. Den trillende latteren og humoren vil jeg for alltid huske.

Skrevet

Så trist å høre at hun er død - så ung!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Så trist å høre at hun er død - så ung!

Og veldig trist for barnet hennes.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Så rart livet er noen ganger. Jeg satt på bussen og og så ser jeg henne ikke før hun går av. Jeg tenkte på om jeg skulle hoppe av bussen jeg også å skynde meg etter henne, men så ville jeg fort hjem etter jobben. Ulykken skjer rett etterpå. Det må ha vært snakk om noen få dager.

Det får meg til å tenke på de teite prioriteringene mine. Vente til det for sent. En vekker dette ja :(

Skrevet

Så rart livet er noen ganger. Jeg satt på bussen og og så ser jeg henne ikke før hun går av. Jeg tenkte på om jeg skulle hoppe av bussen jeg også å skynde meg etter henne, men så ville jeg fort hjem etter jobben. Ulykken skjer rett etterpå. Det må ha vært snakk om noen få dager.

Det får meg til å tenke på de teite prioriteringene mine. Vente til det for sent. En vekker dette ja :(

Har en følelse av at jeg vet hvem du sikter til. Uansett- det er tragsik for dattern som kanskje ikke helt fortår rekkevidden av det som har hendt.

Noe som jeg synes er litt rart er at FB-profilen til denne personen ikke er slettet.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Har en følelse av at jeg vet hvem du sikter til. Uansett- det er tragsik for dattern som kanskje ikke helt fortår rekkevidden av det som har hendt.

Noe som jeg synes er litt rart er at FB-profilen til denne personen ikke er slettet.

Ok, jeg har fått melding og de vil bruke den som en minneside. Det er forståelig. Kjente du henne også? Tror kanskje jeg skal avslutte temaet.

Skrevet

Så leit :-(

Ja, ta vare på de du har kjær!

Nå er det 3 år siden jeg mista mista mannen min, og barna en elsket far. Han var på fisketur på Sørlandet; ringte og fortalte at han hadde "dratt noen fine laks", var så lykkelig... Noen timer seinere ringte Politiet og sa at han var død av hjertestans - og verden stoppa for ei stund:-(

Vi lever videre, men det blir aldri det samme uten han...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Så leit :-(

Ja, ta vare på de du har kjær!

Nå er det 3 år siden jeg mista mista mannen min, og barna en elsket far. Han var på fisketur på Sørlandet; ringte og fortalte at han hadde "dratt noen fine laks", var så lykkelig... Noen timer seinere ringte Politiet og sa at han var død av hjertestans - og verden stoppa for ei stund:-(

Vi lever videre, men det blir aldri det samme uten han...

Huff, så forferdelig trist det må ha vært for dere.

*Klem*

Skrevet

Huff, så forferdelig trist det må ha vært for dere.

*Klem*

Takk for klem :-)

Ja, det er harde tak rett som det er.. Vi gjør det beste utav det, men får stadig høre "nå er det jo tre år siden"...

Vi er i jobb og skole, er sosiale og står på, men besøker grava og tenner lys foran et bilde heime når det røyner på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...