Gå til innhold

Alltid misfornøyd

Anbefalte innlegg

Gjest Annesannemari
Skrevet

Hvorfor er enkelte mennesker alltid missfornøyde. Jeg har en i nær familie som nesten alltid er missfornøyd.

Ikke smakte kaffen hos naboen godt, ikke var kaken god, og samtalen kjedelig.

Filmen var dårlig, og julegavene var lite gjenomtenkt. Alle andre er håpløse hele tiden og tenker bare på seg selv.

Jeg har sittet mange juler og hørt klager på gaver fra andre med en gang de foralter rommet.

Det nytter jo ikke å tilfredstille slike mennesker. Alltid er det alle andre som gjør at de ikke har det bra. Jeg forstår ikke hvordan det går an å bli så blind for egen oppførsel, alltid klandre andre for at ting i livet går galt. Aldri ta ansvar for eget liv. Alltid gjøre seg selv til et offer.

Jeg sliter virkelig med å forstå. Virker jo som om H*n er mer enn klar over hva vi andre har for feil.

Hvorfor føler enkelte seg hele tiden missforstått?

Gjest optimisten77
Skrevet

Jeg blir så irritert på slike pessimister, alt er ille!

Pleide møte på en kollega på bussen før,

så måtte nesten sette meg hos henne,

men hver bidige gang var det bare syting og klaging over hvor fælt det var på jobben og hun kunne ikke skjønne at jeg trivdes og bla bla...

jeg ble rett og slett i dårlig humør før jeg skulle på jobb!

Det endte med at jeg etterhvert bare nikket til henne

eller lot som jeg ikke så henne og satte meg et annet sted,

rett og slett for å slippe å høre sytingen hennes :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...