Gå til innhold

Avklaringspenger utbet. dato 6.7 skattefri?

Anbefalte innlegg

Gjest Nå må jeg på do
Skrevet

Har bare fått en skattefri utbetaling i juni så jeg håper den som kommer i begynnelsen av juli også er det.

Gjest Nå har jeg vært på do
Skrevet

Den neste er også skattefri ja !!

Hurra! Penger er gøy!

Gjest sistersister
Skrevet

ÅÅÅ.... er det derfor jeg fikk litt mer... trodde de hadde glemt å trekke det jeg... men hvorfor får vi skattefri periode nå?? trodde det var bare i forbindelse med julen jeg..... er det liksom kompensasjon for ikke å få feriepenger da eller?

Gjest høstløv
Skrevet

ÅÅÅ.... er det derfor jeg fikk litt mer... trodde de hadde glemt å trekke det jeg... men hvorfor får vi skattefri periode nå?? trodde det var bare i forbindelse med julen jeg..... er det liksom kompensasjon for ikke å få feriepenger da eller?

''Arbeidsavklaringspenger skattes som arbeidsinntekt og er pensjonsgivende inntekt.

Arbeidsavklaringspengene skal utbetales uten skattetrekk for to 14-dagers perioder i juni måned og for første 14-dagers utbetaling i desember måned.''

http://www.nav.no/Arbeid/Jobb+og+helse/Arbeidsavklaringspenger

Det er kompensasjon for at du vanligvis får utbetalt feriepengene uten skatetrekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...