Gjest Nå må jeg på do Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Har bare fått en skattefri utbetaling i juni så jeg håper den som kommer i begynnelsen av juli også er det. 0 Siter
Gjest Nå har jeg vært på do Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Den neste er også skattefri ja !! Hurra! Penger er gøy! 0 Siter
Gjest sistersister Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 ÅÅÅ.... er det derfor jeg fikk litt mer... trodde de hadde glemt å trekke det jeg... men hvorfor får vi skattefri periode nå?? trodde det var bare i forbindelse med julen jeg..... er det liksom kompensasjon for ikke å få feriepenger da eller? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 ÅÅÅ.... er det derfor jeg fikk litt mer... trodde de hadde glemt å trekke det jeg... men hvorfor får vi skattefri periode nå?? trodde det var bare i forbindelse med julen jeg..... er det liksom kompensasjon for ikke å få feriepenger da eller? ''Arbeidsavklaringspenger skattes som arbeidsinntekt og er pensjonsgivende inntekt. Arbeidsavklaringspengene skal utbetales uten skattetrekk for to 14-dagers perioder i juni måned og for første 14-dagers utbetaling i desember måned.'' http://www.nav.no/Arbeid/Jobb+og+helse/Arbeidsavklaringspenger Det er kompensasjon for at du vanligvis får utbetalt feriepengene uten skatetrekk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.