Gjest disco line Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Jeg overhørte en sang på bussen da jeg var i Hellas forleden, men hva var det jeg hørte? Volumet var dessverre litt lavt, og jeg fikk ikke med meg så mye av teksten. Om sangen var nye eller gammel vet jeg ikke, men jeg har mistanke om at den heller mot det siste. Stemmen kunne minne litt om Freddie Mercury til tider og jeg fikk med meg at refrenget gikk noe i duren "I'm fooling..." og et sted sang han "mother says no to...". Et av instrumentene som var fremtredende var gitar, og det gikk en lengre gitarsolo i midtpartiet på sangen. Er det noen som knekker denne for meg så blir jeg lykkelig 0 Siter
Gjest Tragedie Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Hmmm, lykke til. Jeg vedder 360 millioner på at ingen greier å løse denne. 0 Siter
Axcia Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 You don't fool me - Queen http://www.youtube.com/watch?v=nu_V1-sGUi8 0 Siter
Gjest disco line Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Hmmm, lykke til. Jeg vedder 360 millioner på at ingen greier å løse denne. Det ser ut som du må ut med 360 millioner Tragedie Jeg deler dem gjerne med Axcia...takk! 0 Siter
Gjest Tragedie Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Det ser ut som du må ut med 360 millioner Tragedie Jeg deler dem gjerne med Axcia...takk! Jeg avventer en tilbakemelding fra din advokat. 0 Siter
Gjest disco line Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Jeg avventer en tilbakemelding fra din advokat. Advokat er et fordyrende mellomledd. Kan du ikke bare sette inn 180 millioner på kontoene til Axcia og meg 0 Siter
Gjest Tragedie Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Advokat er et fordyrende mellomledd. Kan du ikke bare sette inn 180 millioner på kontoene til Axcia og meg Beklager jeg er blakk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.