Gå til innhold

Vanskelig musikknøtt - noen som greier denne?

Anbefalte innlegg

Gjest disco line
Skrevet

Jeg overhørte en sang på bussen da jeg var i Hellas forleden, men hva var det jeg hørte? Volumet var dessverre litt lavt, og jeg fikk ikke med meg så mye av teksten. Om sangen var nye eller gammel vet jeg ikke, men jeg har mistanke om at den heller mot det siste.

Stemmen kunne minne litt om Freddie Mercury til tider og jeg fikk med meg at refrenget gikk noe i duren "I'm fooling..." og et sted sang han "mother says no to...". Et av instrumentene som var fremtredende var gitar, og det gikk en lengre gitarsolo i midtpartiet på sangen.

Er det noen som knekker denne for meg så blir jeg lykkelig :)

Gjest Tragedie
Skrevet

Hmmm, lykke til. Jeg vedder 360 millioner på at ingen greier å løse denne. :)

Gjest disco line
Skrevet

Hmmm, lykke til. Jeg vedder 360 millioner på at ingen greier å løse denne. :)

Det ser ut som du må ut med 360 millioner Tragedie ;)

Jeg deler dem gjerne med Axcia...takk!

Gjest Tragedie
Skrevet

Det ser ut som du må ut med 360 millioner Tragedie ;)

Jeg deler dem gjerne med Axcia...takk!

Jeg avventer en tilbakemelding fra din advokat.

Gjest disco line
Skrevet

Jeg avventer en tilbakemelding fra din advokat.

Advokat er et fordyrende mellomledd. Kan du ikke bare sette inn 180 millioner på kontoene til Axcia og meg ;)

Gjest Tragedie
Skrevet

Advokat er et fordyrende mellomledd. Kan du ikke bare sette inn 180 millioner på kontoene til Axcia og meg ;)

Beklager jeg er blakk. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...