Gå til innhold

I morgen er det VM igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest Hvitløkssaus
Skrevet

Oh, yeah!

Blir knall ja!! :;)

Skrevet

Det skal bli fint det:-) Men jeg gleder meg enda mer til at den norske tippeligaen starter igjen på søndag:-)

Gjest Hvitløkssaus
Skrevet

Det skal bli fint det:-) Men jeg gleder meg enda mer til at den norske tippeligaen starter igjen på søndag:-)

Tippeligaen er ikke noe annet enn løkkefotball i forhold til VM.

Skrevet

Nei, å holde med et lag i tippeligaen har med helt andre ting å gjøre enn bare fotball. Det spiller ingen rolle for meg hvem som vinner VM, egentlig.

Gjest fra bergen
Skrevet

Hvordan vil du beskrive kvinnefotball?

Gjest fra bergen
Skrevet

Nei, å holde med et lag i tippeligaen har med helt andre ting å gjøre enn bare fotball. Det spiller ingen rolle for meg hvem som vinner VM, egentlig.

Men på sitt beste er selve spillet i VM en nytelse. Da spiller det egentlig ingen rolle hvem som vinner.

Skrevet

Men på sitt beste er selve spillet i VM en nytelse. Da spiller det egentlig ingen rolle hvem som vinner.

Nei, i VM er det underordnet hvem som vinner, hvis man ikke holder med et eller annet land. Så jeg synes ikke at det er spennende, men det kan være flott å se god fotball. Men det er jo ikke bra hele tiden i VM heller da...Har sett mange kjedelige kamper, synes jeg.

Skrevet

Hvordan vil du beskrive kvinnefotball?

Kvinnefotball?

Vel, ikke er det kvinner og ikke er det fotball!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei, her er det fint vaer. Tv, hva er det?

Skrevet

Nei, her er det fint vaer. Tv, hva er det?

Sjelefrende ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kvinnefotball?

Vel, ikke er det kvinner og ikke er det fotball!

Ikke ofte Ivar Hoff sier noe vettugt, men der traff han blink. :)

Skrevet

Ikke ofte Ivar Hoff sier noe vettugt, men der traff han blink. :)

Han nekter på å ha sagt det, og han sier også at han vil saksøke den eller de som hevder det.

Så de fleste sitatsider på nettet har strøket han som opphavsmannen...:)

Skrevet

Jeg gleder meg mer til Tour de France :o)

Seriøst? Sykling må være noe av det mest gørree som fins å se på!

Skrevet

Seriøst? Sykling må være noe av det mest gørree som fins å se på!

Når man først begynner å se touren så klarer man bare ikke la være, det er spennende og det skjer mye rart underveis og siden vi har med nordmenn så er jo det og spennende. Så det er fin tidtrøyte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...