Colette Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Det skal bli fint det:-) Men jeg gleder meg enda mer til at den norske tippeligaen starter igjen på søndag:-) 0 Siter
Gjest Hvitløkssaus Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Det skal bli fint det:-) Men jeg gleder meg enda mer til at den norske tippeligaen starter igjen på søndag:-) Tippeligaen er ikke noe annet enn løkkefotball i forhold til VM. 0 Siter
Colette Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Tippeligaen er ikke noe annet enn løkkefotball i forhold til VM. Nei, å holde med et lag i tippeligaen har med helt andre ting å gjøre enn bare fotball. Det spiller ingen rolle for meg hvem som vinner VM, egentlig. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Tippeligaen er ikke noe annet enn løkkefotball i forhold til VM. Hvordan vil du beskrive kvinnefotball? 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Nei, å holde med et lag i tippeligaen har med helt andre ting å gjøre enn bare fotball. Det spiller ingen rolle for meg hvem som vinner VM, egentlig. Men på sitt beste er selve spillet i VM en nytelse. Da spiller det egentlig ingen rolle hvem som vinner. 0 Siter
Colette Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Men på sitt beste er selve spillet i VM en nytelse. Da spiller det egentlig ingen rolle hvem som vinner. Nei, i VM er det underordnet hvem som vinner, hvis man ikke holder med et eller annet land. Så jeg synes ikke at det er spennende, men det kan være flott å se god fotball. Men det er jo ikke bra hele tiden i VM heller da...Har sett mange kjedelige kamper, synes jeg. 0 Siter
Holmes Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Hvordan vil du beskrive kvinnefotball? Kvinnefotball? Vel, ikke er det kvinner og ikke er det fotball! 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Nei, her er det fint vaer. Tv, hva er det? 0 Siter
Angustia Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Nei, her er det fint vaer. Tv, hva er det? Sjelefrende ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Kvinnefotball? Vel, ikke er det kvinner og ikke er det fotball! Ikke ofte Ivar Hoff sier noe vettugt, men der traff han blink. 0 Siter
Holmes Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Ikke ofte Ivar Hoff sier noe vettugt, men der traff han blink. Han nekter på å ha sagt det, og han sier også at han vil saksøke den eller de som hevder det. Så de fleste sitatsider på nettet har strøket han som opphavsmannen... 0 Siter
morsan Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Jeg gleder meg mer til Tour de France ) Seriøst? Sykling må være noe av det mest gørree som fins å se på! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Seriøst? Sykling må være noe av det mest gørree som fins å se på! Når man først begynner å se touren så klarer man bare ikke la være, det er spennende og det skjer mye rart underveis og siden vi har med nordmenn så er jo det og spennende. Så det er fin tidtrøyte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.