Gå til innhold

Teltlivets gleder :-/

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Du er herved invitert! :)

Du verden så hyggelig ;-P

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angustia

10

• mariaflyfly

2

• ShitDiddelyDo

2

• EnolaGay

1

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Din også?? Min kommer i september - må bare oppleve den først ;-P

He he, gjetter jeg riktig når jeg tror togli gleder seg til å bli singel? ;-)

På en måte litt misunnelig på deg. Er jo så mange kjekke menn der ute. Det skulle vært mulig å være singel for en stund og deretter gå tilbake, men det går jo ikke.

Dessuten må jo da mannen min få samme mulighetene og det går ihverfall IKKE ;o)

Gjest togli
Skrevet

He he, gjetter jeg riktig når jeg tror togli gleder seg til å bli singel? ;-)

På en måte litt misunnelig på deg. Er jo så mange kjekke menn der ute. Det skulle vært mulig å være singel for en stund og deretter gå tilbake, men det går jo ikke.

Dessuten må jo da mannen min få samme mulighetene og det går ihverfall IKKE ;o)

Jeg prøver iallefall å tenke positivt og det er godt å endelig være voksen nok til å gjøre som man vil ;-P

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg prøver iallefall å tenke positivt og det er godt å endelig være voksen nok til å gjøre som man vil ;-P

;-)

Har du ikke gjort som du vil tidligere?

Gjest Glennleif
Skrevet

Du verden så hyggelig ;-P

Bare hyggelig. Jeg er ikke verdens kjekkeste da. Jeg har mine feil og mangler, men hvis du er glad i god parfyme og under 160cm så burde det bli full klaff :)

Gjest togli
Skrevet

;-)

Har du ikke gjort som du vil tidligere?

Nå tenkte jeg vel mest på det å være voksen og moden i en forelskelsesituasjon... Ble sammen med eksen min når jeg var knappe 17 år og man har en annen selvtillit når man har bikka 40 ;)

Gjest togli
Skrevet

Bare hyggelig. Jeg er ikke verdens kjekkeste da. Jeg har mine feil og mangler, men hvis du er glad i god parfyme og under 160cm så burde det bli full klaff :)

Haha, det kunne ikke blitt større kræsj! Jeg er ikke spesielt opptatt av parfyme og er 172 cm høy ;-))))

Gjest Glennleif
Skrevet

Haha, det kunne ikke blitt større kræsj! Jeg er ikke spesielt opptatt av parfyme og er 172 cm høy ;-))))

Faen, jeg er bare 165cm høy jeg. Vi passer ikke så godt sammen da. Ha en fin dag. :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nå tenkte jeg vel mest på det å være voksen og moden i en forelskelsesituasjon... Ble sammen med eksen min når jeg var knappe 17 år og man har en annen selvtillit når man har bikka 40 ;)

Ja, jeg skjoente i det jeg postet innlegget at det var et teit spoersmaal, men da var det for sent.

Ha en fin sommer:)

Skrevet

Isj.. alle klager på disse innpåslitne mannfolka som sender slibrige sms og inviterer til både ene og andre. Men ingen sender til MEG!

*skuffa*

;0P

Gjest togli
Skrevet

Ja, jeg skjoente i det jeg postet innlegget at det var et teit spoersmaal, men da var det for sent.

Ha en fin sommer:)

;-)

Takk og like så :)

Gjest togli
Skrevet

Faen, jeg er bare 165cm høy jeg. Vi passer ikke så godt sammen da. Ha en fin dag. :)

Hehe, navnet ditt virka heller ikke så hot på meg dessverre ;-)

Ha en fin morgendag :)

Gjest togli
Skrevet

Isj.. alle klager på disse innpåslitne mannfolka som sender slibrige sms og inviterer til både ene og andre. Men ingen sender til MEG!

*skuffa*

;0P

Det skjer når du minst venter det ;-)))

Skrevet

Hvordan har natten vært? Sovet godt? :-)

Hmpf, nettene har vært grusomme! Har kokt meg kaffe på bålet nå mens de andre SOVER, og bruker opp resten av batteriet på laptopen mens ryggen verker og myggstikkene klør...

Men dagene har vært supre; turer, bading, gode måltider, spill & latter. Summa summarum er det verdt det :-)

Skrevet

Telt er greit så lenge det er sol og varmt og at en ligger skyggefullt til,

og ikke i nærheten av en maurtue eller masse saksedyr usjjjjjjj

Husker et sted vi lå, hver natt måtte pappaen inn og fjerne saksedyrene som krøp inn i teltet. En annen gang var vi invadert av maur, fant ut at vi hadde campet rett ved en diger maurtue, ikke særlig lurt... tissemaur var det og :)

Og en annen gang hadde vi parkert på en flat mark i Sverige, rett under sola, tenkte jo ikke over det på kvelden, men våknet kl 6 om morgenen, sola hadde alt varmet og det var sikkert 60 grader i teltet føltes det som, jeg fikk helt panikk og måtte ut, følte jeg ikke fikk puste puuuuuuuuh, da var det mer behagelig på en campingplass i Danmark, der var det noen skyggefulle trær, og det var god standard på campingplassen, ikke for tett med telt, der var butikk i nærheten og basseng de som ville kunne benytte seg av og godt sanitæranlegg.

Har heldigvis unngått saksedyr, usj! Vi telter i "bushen" uten sanitæranlegg, og jeg våkna ca kl 6 i dag i solsteik og antakelig 50 grader i teltet.

Har fått meg kaffe nå og bruker opp resten av batteriet på den innsmugla laptopen, og livet smiler :-)

Med unntak av søvn er teltlivet topp, vi har hatt en herlig tur! Men gleder meg til senga mi i kveld...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hmpf, nettene har vært grusomme! Har kokt meg kaffe på bålet nå mens de andre SOVER, og bruker opp resten av batteriet på laptopen mens ryggen verker og myggstikkene klør...

Men dagene har vært supre; turer, bading, gode måltider, spill & latter. Summa summarum er det verdt det :-)

Hoeres bra ut. Har bestemt meg for aa se positivt paa teltlivet i sommer jeg ogsaa:)

Skrevet

Hoeres bra ut. Har bestemt meg for aa se positivt paa teltlivet i sommer jeg ogsaa:)

Gjør det! Alt er fint unntatt søvnen, hehe ;-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Gjør det! Alt er fint unntatt søvnen, hehe ;-)

Saa har vi hatt et par netter i telt. Vi har ikke hatt vaar uke i telt paa vestlandet enda, men det ble et par netter i telt paa soerlandet.

Naa husket jeg hvordan det var og jeg holdt paa aa fryse ihjel om natta og det til tross for at jeg laa med sokker og tjukkgenser paa :o) Og foelelsen av at alt er fuktig. Nei, etter to netter i telt, maa jeg bare innse at jeg er for gammel til dette livet. Foelte meg lurvete og skitten og du saa godt det var aa komme hjem:)

Men jeg har gjort jobben min og spilt et fantastisk godt skuespill og vaert saa "positiv" saa:)

Men jeg tror naa at vi resten av ferien drar paa hytta i steden og dropper turen til vestlandet. Jeg trives med en god og varm seng, en dusj og et toalett i umiddelbar naerhet:)

Skrevet

Saa har vi hatt et par netter i telt. Vi har ikke hatt vaar uke i telt paa vestlandet enda, men det ble et par netter i telt paa soerlandet.

Naa husket jeg hvordan det var og jeg holdt paa aa fryse ihjel om natta og det til tross for at jeg laa med sokker og tjukkgenser paa :o) Og foelelsen av at alt er fuktig. Nei, etter to netter i telt, maa jeg bare innse at jeg er for gammel til dette livet. Foelte meg lurvete og skitten og du saa godt det var aa komme hjem:)

Men jeg har gjort jobben min og spilt et fantastisk godt skuespill og vaert saa "positiv" saa:)

Men jeg tror naa at vi resten av ferien drar paa hytta i steden og dropper turen til vestlandet. Jeg trives med en god og varm seng, en dusj og et toalett i umiddelbar naerhet:)

*Humre* Som jeg skulle ha skrevet det sjøl!

Skrevet

''Men jeg har gjort jobben min og spilt et fantastisk godt skuespill og vaert saa "positiv" saa:) ''

Imponert :-)

Så får vi bare håpe at du ikke har gjort deg selv en bjørnetjeneste, slik at du nå er kategorisert innad i familien som en som trives i telt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...