Gjest togli Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Du er herved invitert! Du verden så hyggelig ;-P 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Din også?? Min kommer i september - må bare oppleve den først ;-P He he, gjetter jeg riktig når jeg tror togli gleder seg til å bli singel? ;-) På en måte litt misunnelig på deg. Er jo så mange kjekke menn der ute. Det skulle vært mulig å være singel for en stund og deretter gå tilbake, men det går jo ikke. Dessuten må jo da mannen min få samme mulighetene og det går ihverfall IKKE ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 He he, gjetter jeg riktig når jeg tror togli gleder seg til å bli singel? ;-) På en måte litt misunnelig på deg. Er jo så mange kjekke menn der ute. Det skulle vært mulig å være singel for en stund og deretter gå tilbake, men det går jo ikke. Dessuten må jo da mannen min få samme mulighetene og det går ihverfall IKKE ;o) Jeg prøver iallefall å tenke positivt og det er godt å endelig være voksen nok til å gjøre som man vil ;-P 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Jeg prøver iallefall å tenke positivt og det er godt å endelig være voksen nok til å gjøre som man vil ;-P ;-) Har du ikke gjort som du vil tidligere? 0 Siter
Gjest Glennleif Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Du verden så hyggelig ;-P Bare hyggelig. Jeg er ikke verdens kjekkeste da. Jeg har mine feil og mangler, men hvis du er glad i god parfyme og under 160cm så burde det bli full klaff 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 ;-) Har du ikke gjort som du vil tidligere? Nå tenkte jeg vel mest på det å være voksen og moden i en forelskelsesituasjon... Ble sammen med eksen min når jeg var knappe 17 år og man har en annen selvtillit når man har bikka 40 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Bare hyggelig. Jeg er ikke verdens kjekkeste da. Jeg har mine feil og mangler, men hvis du er glad i god parfyme og under 160cm så burde det bli full klaff Haha, det kunne ikke blitt større kræsj! Jeg er ikke spesielt opptatt av parfyme og er 172 cm høy ;-)))) 0 Siter
Gjest Glennleif Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Haha, det kunne ikke blitt større kræsj! Jeg er ikke spesielt opptatt av parfyme og er 172 cm høy ;-)))) Faen, jeg er bare 165cm høy jeg. Vi passer ikke så godt sammen da. Ha en fin dag. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Nå tenkte jeg vel mest på det å være voksen og moden i en forelskelsesituasjon... Ble sammen med eksen min når jeg var knappe 17 år og man har en annen selvtillit når man har bikka 40 Ja, jeg skjoente i det jeg postet innlegget at det var et teit spoersmaal, men da var det for sent. Ha en fin sommer:) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Haha, det kunne ikke blitt større kræsj! Jeg er ikke spesielt opptatt av parfyme og er 172 cm høy ;-)))) Isj.. alle klager på disse innpåslitne mannfolka som sender slibrige sms og inviterer til både ene og andre. Men ingen sender til MEG! *skuffa* ;0P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Ja, jeg skjoente i det jeg postet innlegget at det var et teit spoersmaal, men da var det for sent. Ha en fin sommer:) ;-) Takk og like så 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Faen, jeg er bare 165cm høy jeg. Vi passer ikke så godt sammen da. Ha en fin dag. Hehe, navnet ditt virka heller ikke så hot på meg dessverre ;-) Ha en fin morgendag 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Isj.. alle klager på disse innpåslitne mannfolka som sender slibrige sms og inviterer til både ene og andre. Men ingen sender til MEG! *skuffa* ;0P Det skjer når du minst venter det ;-))) 0 Siter
Angustia Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Skrevet 3. juli 2010 Hvordan har natten vært? Sovet godt? :-) Hmpf, nettene har vært grusomme! Har kokt meg kaffe på bålet nå mens de andre SOVER, og bruker opp resten av batteriet på laptopen mens ryggen verker og myggstikkene klør... Men dagene har vært supre; turer, bading, gode måltider, spill & latter. Summa summarum er det verdt det :-) 0 Siter
Angustia Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Skrevet 3. juli 2010 Telt er greit så lenge det er sol og varmt og at en ligger skyggefullt til, og ikke i nærheten av en maurtue eller masse saksedyr usjjjjjjj Husker et sted vi lå, hver natt måtte pappaen inn og fjerne saksedyrene som krøp inn i teltet. En annen gang var vi invadert av maur, fant ut at vi hadde campet rett ved en diger maurtue, ikke særlig lurt... tissemaur var det og Og en annen gang hadde vi parkert på en flat mark i Sverige, rett under sola, tenkte jo ikke over det på kvelden, men våknet kl 6 om morgenen, sola hadde alt varmet og det var sikkert 60 grader i teltet føltes det som, jeg fikk helt panikk og måtte ut, følte jeg ikke fikk puste puuuuuuuuh, da var det mer behagelig på en campingplass i Danmark, der var det noen skyggefulle trær, og det var god standard på campingplassen, ikke for tett med telt, der var butikk i nærheten og basseng de som ville kunne benytte seg av og godt sanitæranlegg. Har heldigvis unngått saksedyr, usj! Vi telter i "bushen" uten sanitæranlegg, og jeg våkna ca kl 6 i dag i solsteik og antakelig 50 grader i teltet. Har fått meg kaffe nå og bruker opp resten av batteriet på den innsmugla laptopen, og livet smiler :-) Med unntak av søvn er teltlivet topp, vi har hatt en herlig tur! Men gleder meg til senga mi i kveld... 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Hmpf, nettene har vært grusomme! Har kokt meg kaffe på bålet nå mens de andre SOVER, og bruker opp resten av batteriet på laptopen mens ryggen verker og myggstikkene klør... Men dagene har vært supre; turer, bading, gode måltider, spill & latter. Summa summarum er det verdt det :-) Hoeres bra ut. Har bestemt meg for aa se positivt paa teltlivet i sommer jeg ogsaa:) 0 Siter
Angustia Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Skrevet 7. juli 2010 Hoeres bra ut. Har bestemt meg for aa se positivt paa teltlivet i sommer jeg ogsaa:) Gjør det! Alt er fint unntatt søvnen, hehe ;-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Gjør det! Alt er fint unntatt søvnen, hehe ;-) Saa har vi hatt et par netter i telt. Vi har ikke hatt vaar uke i telt paa vestlandet enda, men det ble et par netter i telt paa soerlandet. Naa husket jeg hvordan det var og jeg holdt paa aa fryse ihjel om natta og det til tross for at jeg laa med sokker og tjukkgenser paa ) Og foelelsen av at alt er fuktig. Nei, etter to netter i telt, maa jeg bare innse at jeg er for gammel til dette livet. Foelte meg lurvete og skitten og du saa godt det var aa komme hjem:) Men jeg har gjort jobben min og spilt et fantastisk godt skuespill og vaert saa "positiv" saa:) Men jeg tror naa at vi resten av ferien drar paa hytta i steden og dropper turen til vestlandet. Jeg trives med en god og varm seng, en dusj og et toalett i umiddelbar naerhet:) 0 Siter
Angustia Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Skrevet 14. juli 2010 Saa har vi hatt et par netter i telt. Vi har ikke hatt vaar uke i telt paa vestlandet enda, men det ble et par netter i telt paa soerlandet. Naa husket jeg hvordan det var og jeg holdt paa aa fryse ihjel om natta og det til tross for at jeg laa med sokker og tjukkgenser paa ) Og foelelsen av at alt er fuktig. Nei, etter to netter i telt, maa jeg bare innse at jeg er for gammel til dette livet. Foelte meg lurvete og skitten og du saa godt det var aa komme hjem:) Men jeg har gjort jobben min og spilt et fantastisk godt skuespill og vaert saa "positiv" saa:) Men jeg tror naa at vi resten av ferien drar paa hytta i steden og dropper turen til vestlandet. Jeg trives med en god og varm seng, en dusj og et toalett i umiddelbar naerhet:) *Humre* Som jeg skulle ha skrevet det sjøl! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Saa har vi hatt et par netter i telt. Vi har ikke hatt vaar uke i telt paa vestlandet enda, men det ble et par netter i telt paa soerlandet. Naa husket jeg hvordan det var og jeg holdt paa aa fryse ihjel om natta og det til tross for at jeg laa med sokker og tjukkgenser paa ) Og foelelsen av at alt er fuktig. Nei, etter to netter i telt, maa jeg bare innse at jeg er for gammel til dette livet. Foelte meg lurvete og skitten og du saa godt det var aa komme hjem:) Men jeg har gjort jobben min og spilt et fantastisk godt skuespill og vaert saa "positiv" saa:) Men jeg tror naa at vi resten av ferien drar paa hytta i steden og dropper turen til vestlandet. Jeg trives med en god og varm seng, en dusj og et toalett i umiddelbar naerhet:) ''Men jeg har gjort jobben min og spilt et fantastisk godt skuespill og vaert saa "positiv" saa:) '' Imponert :-) Så får vi bare håpe at du ikke har gjort deg selv en bjørnetjeneste, slik at du nå er kategorisert innad i familien som en som trives i telt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.