Gå til innhold

Teltlivets gleder :-/

Anbefalte innlegg

Gjest sjaber
Skrevet

Saa har vi hatt et par netter i telt. Vi har ikke hatt vaar uke i telt paa vestlandet enda, men det ble et par netter i telt paa soerlandet.

Naa husket jeg hvordan det var og jeg holdt paa aa fryse ihjel om natta og det til tross for at jeg laa med sokker og tjukkgenser paa :o) Og foelelsen av at alt er fuktig. Nei, etter to netter i telt, maa jeg bare innse at jeg er for gammel til dette livet. Foelte meg lurvete og skitten og du saa godt det var aa komme hjem:)

Men jeg har gjort jobben min og spilt et fantastisk godt skuespill og vaert saa "positiv" saa:)

Men jeg tror naa at vi resten av ferien drar paa hytta i steden og dropper turen til vestlandet. Jeg trives med en god og varm seng, en dusj og et toalett i umiddelbar naerhet:)

http://ep.yimg.com/ca/I/fridgedoor_2110_95876675

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angustia

10

• mariaflyfly

2

• ShitDiddelyDo

2

• EnolaGay

1

Skrevet

''Men jeg har gjort jobben min og spilt et fantastisk godt skuespill og vaert saa "positiv" saa:) ''

Imponert :-)

Så får vi bare håpe at du ikke har gjort deg selv en bjørnetjeneste, slik at du nå er kategorisert innad i familien som en som trives i telt...

Hehehehe; den fella har tydeligvis jeg gått i ;.)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Men jeg har gjort jobben min og spilt et fantastisk godt skuespill og vaert saa "positiv" saa:) ''

Imponert :-)

Så får vi bare håpe at du ikke har gjort deg selv en bjørnetjeneste, slik at du nå er kategorisert innad i familien som en som trives i telt...

''Så får vi bare håpe at du ikke har gjort deg selv en bjørnetjeneste, slik at du nå er kategorisert innad i familien som en som trives i telt...''

Jeg tror at i hvertfall min bedre halvdel, skjønner hvordan det ligger an:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...