Gå til innhold

Kjenner du til filmen?

Anbefalte innlegg

Gjest Fioletta
Skrevet

Jeg er på jakt etter en film jeg ikke vet navnet på.

Det handler om en mann som er dømt til døden for å ha voldtatt og drept en dame i USA. Mannen nekter å prate med noen. Men dagen før(?) han skal henrettes, godtar han at en spesiel journalis intervjuer han.

Det viser seg at han og denne damen som var drept var elskere, og de var sterkt motstandere av dødstraff, og mener det er alt for mange som er uskyldige dømt. Da det viste seg at elskerinnen hans led av en dødene syktom, bestemte hun seg for at hun skulle ta sjølvmord. Men dette ville hun at skulle filmes. Hennes siste kamp for uskyldige dømte i usa.

De hadde sex en siste gang før de begynte å filme.

Han sto bak kamerat, hun foran. Der filmer han henne sette en plastpose over hode, teiper godt rundt med teip, setter så på seg håndjern slik at hendene er låst bak på ryggen. Nøkkelen til håndjerna har hun på forhånd svelgt så hun ikke har noen muligheter til å låse de opp igjen. Så dør hun, mens mannen gråter av sorg. Filmen blir delt i to eller tre filmer. Den ene delen der hun dør er det meningen at politiet skal se. Den delen der hun gjør seg klar for å ta selvmord, er gjømt.

Så er denne journalisten i gang med å lete opp filmen(e). Jeg tror ikke denne journalisten vet hva som er på filmen før hun selv ser på den. Da skjønner hun at han er uskyldig dømt. Men rekker hun tilbake for å bevise dette før det er forseint??

Er dette en film som høres kjent ut for deg?

Gjest Tragedie
Skrevet

Jeg vedder 360 milioner på at du ikke får svar på spørsmålet ditt.

Gjest Fioletta
Skrevet

Beklager to tråder! Men filmen er funnet! :) Takk til Mrs.Wallace!

Gjest DaisyDe!
Skrevet

The life of David Gale, med kevin spacey ? Bra film !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...