Gå til innhold

Billig kontorrekvisita, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjatja. Jeg ønsker å være effektiv. Og få en enklere hverdag vet du.

Og ellers ønsker jeg å få en rikere hverdag.

Jeg kjøpte meg en stor en for en del år siden. Superkjekt. Ikke minst den lille pinnen som gjør at alle A4 ark får hull på samme plass.

Kanskje du kan høre med din bokhandel?

Min ligner på denne, men har ingen pris her ser jeg:

http://www.ffn.no/produkter/vis.php?id=89

Skrevet

Jeg kjøpte meg en stor en for en del år siden. Superkjekt. Ikke minst den lille pinnen som gjør at alle A4 ark får hull på samme plass.

Kanskje du kan høre med din bokhandel?

Min ligner på denne, men har ingen pris her ser jeg:

http://www.ffn.no/produkter/vis.php?id=89

Takk.

Kunne du gjort meg en liten tjeneste. Pcen min er ikke helt god, så jeg kommer meg ikke inn på dataforumet. Hadde du eller noen andre kunne gått inn på data, og innlegget noe med finsk adobe, der fikk jeg en link til å legge inn adobe på nytt.

Også gi meg linken under dette innlegget?

Takk hvis noen gidder:-)

Skrevet

Lyreco? Men det er kanskje ikke billig nok? Jobben vår har hullmaskin og stiftemaskin derfra. Hullmaskina tar 250 ark.

Skrevet

Lyreco? Men det er kanskje ikke billig nok? Jobben vår har hullmaskin og stiftemaskin derfra. Hullmaskina tar 250 ark.

Jeg må visst være et firma med ansatte for å bestille noe der, men det er jeg kanskje?

Eller, er det noen frivillige som vil melde seg som ansatte, og hva skal vi hete?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...