Gå til innhold

Degos-juks lønner seg

Anbefalte innlegg

Gjest speer
Skrevet

Igjen vinner degosene ved hjelp av juks og fanteri. Ghana blir snytt for en fortjent seier, men står nå igjen som den moralske seierherren.

Håper Uruguay ryker ut 0-8 mot Nederland.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Var vel ikke mye til juks der? En spiller ofrer seg i sluttsekundet og tar det røde kortet, men det finnes sannsynligvis ikke en spiller som ikke ville gjort det samme.

Selv sympatiske Ole G. Solskjær oftet seg på samme måte (dog med å meie ned en fyr rett utenfor sekstenmeteren, etter å ha løpt etter ham over halve banen) for United. Jeg fikk ikke noe mindre respekt for fyren av det, selv om jeg ikke kan fordra United. Noen ganger må man ta et rødt kort for lagets skyld.

Når det er sagt var det nitrist at Ghana røyk, men årsaken var tre brente straffer.

Gjest speer
Skrevet

Var vel ikke mye til juks der? En spiller ofrer seg i sluttsekundet og tar det røde kortet, men det finnes sannsynligvis ikke en spiller som ikke ville gjort det samme.

Selv sympatiske Ole G. Solskjær oftet seg på samme måte (dog med å meie ned en fyr rett utenfor sekstenmeteren, etter å ha løpt etter ham over halve banen) for United. Jeg fikk ikke noe mindre respekt for fyren av det, selv om jeg ikke kan fordra United. Noen ganger må man ta et rødt kort for lagets skyld.

Når det er sagt var det nitrist at Ghana røyk, men årsaken var tre brente straffer.

''Var vel ikke mye til juks der?''

Å stoppe ballen slik er juks uansett hvordan man vrir og vender på det. Selv om degosene liker å snakke og "guds hånd".

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Var vel ikke mye til juks der?''

Å stoppe ballen slik er juks uansett hvordan man vrir og vender på det. Selv om degosene liker å snakke og "guds hånd".

Klart det ikke er lovlig. Det er derfor han fikk rødt kort. Men du finner ikke en spiller i verden som ikke ville gjort det samme.

Gjest Liker det ikke!!
Skrevet

Klart det ikke er lovlig. Det er derfor han fikk rødt kort. Men du finner ikke en spiller i verden som ikke ville gjort det samme.

Hm!! Stygt ord, Det samme mener jeg når man sier nigger.Ikke pent!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hm!! Stygt ord, Det samme mener jeg når man sier nigger.Ikke pent!!

Det var ikke jeg som kalte noen degos.

Gjest Liker det ikke!!
Skrevet

Det var ikke jeg som kalte noen degos.

Jeg skulle selvsagt legge det under trådstarter. Beklager:-(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skulle selvsagt legge det under trådstarter. Beklager:-(

No problem!

Gjest yeppa
Skrevet

Ballen kom rett foran ansiktet hans, så det var like mye en refleks som "juks". Heia på dem jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...