pastell Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 Tenkte jeg skulle bestille shampo og balsam fra BeautyBay. Men jeg lurer på reglene ang å betale toll. Er det slik at hvis varene koster under 200,- betaler man ikke toll? Eller er det summen av varer + porto som ikke må overskride 200,-? Håper noen kan svare litt kjapt, for jeg har tenkt å bestille i kveld:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 Hvis varen koster 199 betaler du ikke toll og moms - uansett fraktkostnader. Hvis den koster 201 må du betale moms og toll av både de 201 kr + av frakten... 0 Siter
pastell Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Skrevet 3. juli 2010 Hvis varen koster 199 betaler du ikke toll og moms - uansett fraktkostnader. Hvis den koster 201 må du betale moms og toll av både de 201 kr + av frakten... Tusen takk for kjapt svar. Da sender jeg bestillingen:-) 0 Siter
Gjest smil til livet :o) Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Hvis varen koster 199 betaler du ikke toll og moms - uansett fraktkostnader. Hvis den koster 201 må du betale moms og toll av både de 201 kr + av frakten... feelunique og strawberrynet refunderer toll og mva når du fakser/scanner eller sender kopi av regningen du betaler på postkontoret. Så der slipper du å forholde deg til 200 kr - grensen ) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 [quote name=smil til livet )' timestamp='1278513031' post='4393738] feelunique og strawberrynet refunderer toll og mva når du fakser/scanner eller sender kopi av regningen du betaler på postkontoret. Så der slipper du å forholde deg til 200 kr - grensen ) Ja, jeg visste at noen har denne utrolige praksisen, men det er unntaket... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 [quote name=smil til livet )' timestamp='1278513031' post='4393738] feelunique og strawberrynet refunderer toll og mva når du fakser/scanner eller sender kopi av regningen du betaler på postkontoret. Så der slipper du å forholde deg til 200 kr - grensen ) Men det er litt ekstra jobb da Har forresten feelunique den "tjenesten" lenger? 0 Siter
Gjest smil til livet :o) Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Men det er litt ekstra jobb da Har forresten feelunique den "tjenesten" lenger? ja feelunique har den fremdeles men den står ikke fremme for den ble så mye misbrukt. Dersom man tar kontakt pr mail får man bekreftelse på at de fortsatt tilbakebetaler. Da får de forhåpentligvis bare seriøse henvendelser og ingen falske kvitteringer. Men det krever jo at man vet at det har vært sånn for at man sender en mail og spør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.