Gå til innhold

Kjæreste med dårlige tenner


Gjest puss, puss, så....

Anbefalte innlegg

Gjest puss, puss, så....

Heisann!

Jeg var på date i går. Denne mannen er på samme alder med meg: kjekk, pen, snill...

Selv har eg "null-hull", og synes det er litt ekkelt at han har brune, stygge tenner. Pga røyking?

Synd at "en ting" skal ødelegge. Men, munnhygene er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest verinoca

Kanskje ikke den munnen det frister mest å kysse :-(

For meg sier det litt om hele den generelle hygienen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag1365380628

Jeg har en kjæreste med dårlige tenner. Eller stygge tenner for å si det slik. Men han er ellers den vakreste på jord. Han pusser tenner like ofte som meg og har ikke dårlig ånde. Ikke har han dårlig hygiene heller. For meg betyr tennene ingenting og jeg blir litt provosert av dem som dømmer folk etter utseende på tanngarden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flimmer1365381250

Min kjæreste igjennom mange år hadde så dårlige tenner at folk faktisk spurte meg om han var rusmisbruker. (Idioter! Man spør da vel ikke folk om sånt?!)

Han pusset tennene sine like ofte som meg, og jeg høster flust av komplimenter for mitt flotte hvite smil, null-hull type jeg også. Aldri hadde han noe dårlig ånde heller. Det var rett og slett sykdom og medisinbruk som gjorde at tennene ble så ille som de ble.

Du merker vel fort om det har med hygiene å gjøre, om mannen rett og slett ikke bryr seg om å ta vare på seg selv. Det kan jeg være enig i er ekkelt. Men selv har jeg aldri noen gang tenkt på at min kjæreste ikke har et pent smil. For når han har smilt til meg har det vært det flotteste i verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være mange grunner til at han har dårlige/stygge tenner. Det trenger slett ikke være dårlig tannhygiene, men det er jeg enig i at er ekkelt.

Røyking kan føre til misfarging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke den munnen det frister mest å kysse :-(

For meg sier det litt om hele den generelle hygienen.

Det er mange grunner til å ha dårlige/misfargede tenner som ikke har noe med tannhygiene å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente en som forsøkte å skjule elendigheta med en "fotsid bart"

Jeg skjønner at det kan ha mange årsaker, men i dette tilfelle var det dårlige tenner og dårlig tannhygiene + en skikkelig porsjon tannlegeskrekk. Stakkars mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest verinoca

Det er mange grunner til å ha dårlige/misfargede tenner som ikke har noe med tannhygiene å gjøre.

Vel, tolket at det var pga røyking, slik hun skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hadde jeg tenkt slik så hadde jeg gått glipp av verdens mest fantastisk ektemann! Han har periodontitt, fikk i ung alder. Nå synger knuseriet på siste verset og for å gjøre det hele komplett så snuser han... hehehehe.. Ser ikke ut i måneskinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest septembermum

Jeg har en kjæreste med dårlige tenner. Eller stygge tenner for å si det slik. Men han er ellers den vakreste på jord. Han pusser tenner like ofte som meg og har ikke dårlig ånde. Ikke har han dårlig hygiene heller. For meg betyr tennene ingenting og jeg blir litt provosert av dem som dømmer folk etter utseende på tanngarden.

Er vel noen som tenner på tenner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hva var spørsmålet?

Hei du!

Ja, jeg også har truffet en kjekk mann med missfargede tenner... må si at det "ødlegger" utseende litt... hvordan skal man på en pen måte si det til han?? Liker han veldig godt ellers! Klart at at pent smil har noe å si!!

smil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

En kan ikke alltid sette likhetstegn mellom dårlige/lite pene tenner og dårlig munnhygiene.

Enig i at god munnhygiene er viktig, men andre ting kan veie opp for mindre pene tenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...