Katt-ja Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 ''Kommer naturligvis også an på størrelsen glass ;)'' Norgesglass? ;-) For eksempel 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 man merker vel ikke såå mye etter tre glass? ikke jeg hvertfall... Jeg er billig i drift ;-P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 hehe heldig du Jepp, det var nå en måte å se det på 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 ''Kommer naturligvis også an på størrelsen glass ;)'' Norgesglass? ;-) ''Norgesglass? ;-)'' Det er vel da du bør begynne å tenke seriøst over om du kan ha et alkoholproblem - når du sier "jeg drakk bare tre glass med vin i går", og det er snakk om 3 norgesglass;-) 0 Siter
Gjest HuGs Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Det gjør jeg nok ganske ofte nå om sommeren. Har aldri falt meg inn at det skulle være noe problem! Merker ikke noe til alkoholen kl 10 neste morgen. Og jeg er garantert en mye dårligere sjåfør om jeg har krangla med ungene eller med gubben, eller har hodepine av andre årsaker enn alkohol. Eller smerter andre steder, for den saks skyld. Eller ei alt for skravlete venninne i passasjersetet. Eller har sovet bare tre timer om natta. Alt det her er lov, men er like farlig. Hysteri er det alkoholgrensegreiene. Hver og en kjenner jo på seg selv om en er påvirket. Jeg blir merkbart (for meg iallefall, andre merker det jo ikke på meg) påvirket etter et par glass rødvin, men følelsen forsvinner jo iløpet av en time eller så. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 ''Norgesglass? ;-)'' Det er vel da du bør begynne å tenke seriøst over om du kan ha et alkoholproblem - når du sier "jeg drakk bare tre glass med vin i går", og det er snakk om 3 norgesglass;-) Ja, da er det nok på tide å tenke litt etter ;-) Såvidt jeg husker var det vel flere størrelser på norgesglassene også, var det ikke det, tro? Jo,- mange: http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Norgesglas_serie.jpg Selv de minste er vel i største laget :-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 ''Norgesglass? ;-)'' Det er vel da du bør begynne å tenke seriøst over om du kan ha et alkoholproblem - når du sier "jeg drakk bare tre glass med vin i går", og det er snakk om 3 norgesglass;-) Absolutt :-) 0 Siter
Icora Panter Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 tre glass vin er ute av kroppen på 11 timer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.