Gå til innhold

Dette provoserte meg!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Blogger
Skrevet

Jeg drev å leste litt rundt på noen blogger i natt.

Og kom over dette innlegget:

"Etter litt kles shopping, og mat handel fant vi ut at det var på tide med en god røyk! Men, det var ikke noe hyggelig syn som møtte oss utenfor Amfi!!

På en benk der satt det en MEGET beruset ALKIS!!

Takler ikke slike folk så nå komme noen grove ord fra min side!!

Først lot eg det bare være, selv om eg hadde VELDIG lyst til å jage skammen vekk!

Det kom en far og sønn gående forbi oss, faren satt seg på samme benk som alkisen, som da begynte å skrike og veive med armene, guttungen som sikkert var ca5-6 år ble redd og sprang vekk.

At ikke faren sa noe, irriterte meg litt! Så når sønnen prøvde å gå tilbake til faren sin begynte denne alkisen nokk en gang å brøle og veive med armene!

Da hadde eg fått nåkk!! Vi kan da ikke finne oss i at slike mennesker skal trakke rundt oss og skremme barna våre?

Ja, det høres ut som at eg snakker om ett troll,

men hva er forskjellen?

Eg gjekk fint bort til alkisen og ba han huuute seg hjem igjen, for slikt var ikke akseptabelt!

Sånne som han kunne ikke holde på slik, skulle han være drita fekk han være det hjemme hos seg selv ikke ute blant normale folk!

Etter litt om og menn, gjekk endelig denne forferdelige mannen sin vei!

Men, han kom tilbake og da ble eg forbannet! At slike mennesker ikke kan holde seg unna offentlige plasser, og når eg denne gangen ba han dra seg der ifra, gjekk han bort til vogna til "barnet" og satte seg ned der og gapet seg, eg måtte ta tak i kragen på mannen og dra han vekk, NÅ VAR EG FORBANNET!!

Tøffeste var at "barnet" bare peket sint på han og sa " Nå slutta du, GÅ VEKK!" Hadde "barnet" blitt redd der og da veit eg ikke hva eg hadde gjort med den fryktelige mannen!

Vel, det endte opp med at eg ringte politiet for å få han fjernet! Og i mens vi ventet brukte eg tiden min på og fortelle mannen akkurat hva eg syns om slike som han!!

Kall meg gjerne kynisk, eller iskald! Men, eg klarer ikke slike! Og det har eg full rett til!! Takk til politiet i XXX som kom og fjernet dette avskummet !!

Alt endte godt! Vi røyka litt til, handla litt mer.. Gjekk og fekk meg kebab! NAM! Så tok vi båten hjem til mine kjære!

Q: Hva syns du om at alkiser går rundt i gatene og er til bry?

Q: Hadde du bedt dem gå?

- Eller ringt politiet!? "

(Dette er ordrett kopiert ut av bloggen hennes)

La meg understreke først, at rusmisbrukere må oppføre seg på lik linje som alle andre mennesker i offentligheten.

Og om mennesker skaper bråk og uro, bør de få beskjed om å fjerne seg fra området. Eller en får ringe politiet. Helt klart.

Jeg forsvarer ikke rusmisbrukers oppførsel her.

Men jeg reagerer på bloggerens holdinger og ordbruk.

Dette er en voksen tobarnsmor!

Det er trist. Det er virkelig et kald samfunn vi lever i....

Er det bare meg som reagerer her?...

Beklager at jeg er anonym...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Typisk eksempel på en fullstendig spinnvill hønemor med god forståelse for mennesker på skråplanet.

Du skal aldri se bort ifra at dette er en doler.

Gjest dobbeltmoral deluxe
Skrevet

Tobarnsmor - og røyk! Hvilket avskum. Hvilke holdninger gir hun til sine barn? På rusmisbrukeres liste står hun riktignok over alkisen, men bare hakket over!

LOL

Til saken: Etter historien å dømme ble denne mannen provosert av henne, når hun har hisset han nok opp ringer hun politiet. Kunne han ikke få sitte i fred på denne benken, og hun kunne inntatt sitt rusmiddel en annen plass?

Skrevet

Typisk eksempel på en fullstendig spinnvill hønemor med god forståelse for mennesker på skråplanet.

Du skal aldri se bort ifra at dette er en doler.

Nei, jeg tror ikke noen på DOL skriver sååå dårlig norsk.

Med vennlig hilsen

Gjest togli
Skrevet

Trist :-(

Måten hun skriver på får meg til å tenke at dette er ei dame uten særlig omløp i hodet - i grunnen like greit...

Skrevet

Trist :-(

Måten hun skriver på får meg til å tenke at dette er ei dame uten særlig omløp i hodet - i grunnen like greit...

Definitively not about to receive a Nobel prize. ;-)

Med vennlig hilsen

Gjest togli
Skrevet

Definitively not about to receive a Nobel prize. ;-)

Med vennlig hilsen

Presis ;)

Skrevet

Tåler en ikke alkiser, får en velge andre plasser å røyke.

Tåler en ikke lavpannede innlegg, får en holde seg borte fra bligger og nettfora.

Skrevet

Jeg pleier å tenke at det som regel er en grunn til at folk er blitt alkoholikere eller narkomane. Enten det er dårlige gener eller masse vanskeligheter i livet de ikke har klart takle på annen måte, så er jeg evig takknemlig for at jeg er en av de heldige som har unngått slik avhengighet!

Men ellers, folk som ikke kan oppføre seg og som er til bry for andre, det kan jo irritere, enten de er alkoholikere, narkomane eller ei vanlig stressa småbarnsmor, som tror hun har den ene og fulle sannhet ...

Caloni Makaroni
Skrevet

Haha, jeg trodde dette var et innlegg om provoserende orddelingsfeil, og leste bare noen linjer før jeg måtte si meg enig :D

Gjest verinoca
Skrevet

Trodde først det var en 16-åring som måtte stå bak.. Å ha så lite forståelse for mennesker som har ramla utpå er helt horribelt. Slike folk burde holde seg unna offentlige plasser.. hei og hå, her var det omløp i topplokket..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...