Gå til innhold

Namsskogan familiepark, vært der?

Anbefalte innlegg

Gjest campinglisa
Skrevet

Er det et fint sted for en familie med litt store barn? De er 10 og 11 år.

Koster 7-800 og komme inn for oss 4, og lurer på om det er verdt det liksom?

Gjest campinglisa
Skrevet

ja,hvorfor ikke

Hvorfor ikke? hehe:)

Har du vært der? Kan du anbefale det liksom...? Er det noe gøy og finne på der... eller er det mest for småbarsfamilier?

Skrevet

Jeg har vært der en gang utenfor sesongen. Syns egentlig det var litt kjedelig, men innbilder met at det var noen dyr der. nJeg er ikke i rett målgruppe

Men er ikke dyr alltid suksess?

brilleslangen
Skrevet

Hvorfor ikke? hehe:)

Har du vært der? Kan du anbefale det liksom...? Er det noe gøy og finne på der... eller er det mest for småbarsfamilier?

Har vært der. Inngangsbilletten dekker de fleste aktiviteter i parken. Det eneste man evt må betale utenom er hvis man ønsker å sitte på hestevogn, eller hvis man ønsker å hoppe ut fra tøffingetårnet 30 m over bakken og fly 300m tvers over vannet http://www.youtube.com/results?search_query=t%C3%B8ffinget%C3%A5rnet&aq=f, eller ønsker å se det magiske rocketeateret Rebella hex http://www.youtube.com/watch?v=r6ZzL7vBAyc. Har sett det også jeg og det er også verdt det man betaler...

Øvrige aktivitetene i parken er gratis. En runde rundt i dyreparken for å se dyrene hører jo med... Dere får lånt redningsvester gratis i kiosken hvis dere vil ut i båt(robåt, sykkelbåt eller kano,

Ting jeg kan tenke meg blir spesielt populært for dine barn av gratisaktivitetene:

alpinraceren. Det er en berg og dalbane som ligger i terrenget, man trekkes opp en heis og på toppen slipper kroken og man suser nedover løypa mot målområdet.... Det eneste man trenger å passe på er å bremse hvis man skulle ta igjen noen foran seg i løypa(ikke så ofte) og ved mål... her har noen lagt ut klipp fra en tur med alpinraceren.

froskeegg... ligner store badeballer eller froskeegg. man er inni disse ... ute på vannet.. Og skal prøve å gå/løpe på vannet. Kjempevanskelig og morsomt. Her er et klipp fra et annet sted... men viser hvilke type baller det er snakk om...

bungeetrampolina... en kombinasjon av trampoline og strikkhopp. Man har på seg sele og er festet med strikk og heises litt opp. Man hopper selv.. Men strikkene kombinert med trampolina gjør at man hopper kjempehøyt... noe ala dette men med vanlige trampoliner under...

kræsjbåter. Bensindrevne bumpebåter. Her må man regne med å bli VÅT. Det blir noe ala disse, men i litt andre omgivelser og færre båter...

brilleslangen
Skrevet

Har vært der. Inngangsbilletten dekker de fleste aktiviteter i parken. Det eneste man evt må betale utenom er hvis man ønsker å sitte på hestevogn, eller hvis man ønsker å hoppe ut fra tøffingetårnet 30 m over bakken og fly 300m tvers over vannet http://www.youtube.com/results?search_query=t%C3%B8ffinget%C3%A5rnet&aq=f, eller ønsker å se det magiske rocketeateret Rebella hex http://www.youtube.com/watch?v=r6ZzL7vBAyc. Har sett det også jeg og det er også verdt det man betaler...

Øvrige aktivitetene i parken er gratis. En runde rundt i dyreparken for å se dyrene hører jo med... Dere får lånt redningsvester gratis i kiosken hvis dere vil ut i båt(robåt, sykkelbåt eller kano,

Ting jeg kan tenke meg blir spesielt populært for dine barn av gratisaktivitetene:

alpinraceren. Det er en berg og dalbane som ligger i terrenget, man trekkes opp en heis og på toppen slipper kroken og man suser nedover løypa mot målområdet.... Det eneste man trenger å passe på er å bremse hvis man skulle ta igjen noen foran seg i løypa(ikke så ofte) og ved mål... her har noen lagt ut klipp fra en tur med alpinraceren.

froskeegg... ligner store badeballer eller froskeegg. man er inni disse ... ute på vannet.. Og skal prøve å gå/løpe på vannet. Kjempevanskelig og morsomt. Her er et klipp fra et annet sted... men viser hvilke type baller det er snakk om...

bungeetrampolina... en kombinasjon av trampoline og strikkhopp. Man har på seg sele og er festet med strikk og heises litt opp. Man hopper selv.. Men strikkene kombinert med trampolina gjør at man hopper kjempehøyt... noe ala dette men med vanlige trampoliner under...

kræsjbåter. Bensindrevne bumpebåter. Her må man regne med å bli VÅT. Det blir noe ala disse, men i litt andre omgivelser og færre båter...

jeg er ikke "syns jeg " altså... innlegget bare havnet her

Gjest campinglisa
Skrevet

Takk! Kjempe informativt og bra svar på mitt spørsmål:)

Tror nok definitivt vi drar innom der, tusen takk!

brilleslangen
Skrevet

Takk! Kjempe informativt og bra svar på mitt spørsmål:)

Tror nok definitivt vi drar innom der, tusen takk!

ingen årsak :-)

Skrevet

Vi har vært der flere ganger, sist for 1-2 uker siden. Vi var der med barn i alderen 4-10 år, samt voksne, og alle koste seg stort!

Det er flere plasser man kan grille ved vannet der. Det går også an å bade når det er varmt. Ikke spesielt langgrunt.

Det er koselig å se på dyrene, og det er mye morsomt å finne på for både store og små barn.

Det er ikke noe problem å bruke en hel dag der :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...