Gjest Litt reisefeber nå Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Vi reiser på fredag, og jeg oppdaget nettopp at det trygdekortet fra nav man skal ha med på reiser var gått ut i slutten av juni. Hvor viktig er dette kortet? Tenker at med reiseforsikring og de gamle kortene bør det gå greit. Er det ikke mer et bevis på at vi er fra Norge som tilbyr sånn og sånn helsetjenester? 0 Siter
Gjest Litt reisefeber nå Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 du er dum hvis du reiser uten det Tenkte å ta med de gamle som var gått ut... Det ene går ut mens vi er der. 0 Siter
Sør Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Du er dekket selv uten trygdekortet. Det kan være at du må legge ut for ting du egentlig skulle ha fått gratis, men du vil få pengene igjen. Akutt hjelp vil du få uansett, og hvis det er noe som tar tid, så kan de sjekke det uansett. Men det er selvsagt best med kortet. Husk dog at du trenger separat reiseforsikring for hjemsendelse og slikt. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Litt reisefeber nå Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Du er dekket selv uten trygdekortet. Det kan være at du må legge ut for ting du egentlig skulle ha fått gratis, men du vil få pengene igjen. Akutt hjelp vil du få uansett, og hvis det er noe som tar tid, så kan de sjekke det uansett. Men det er selvsagt best med kortet. Husk dog at du trenger separat reiseforsikring for hjemsendelse og slikt. Med vennlig hilsen Fant et nummer som man kunne ringe, om det skulle være nok. Hadde nok vært mer nervøs uten kortet om jeg ikke hadde reiseforsikring, men det har vi jo i orden :0) 0 Siter
Sør Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Fant et nummer som man kunne ringe, om det skulle være nok. Hadde nok vært mer nervøs uten kortet om jeg ikke hadde reiseforsikring, men det har vi jo i orden :0) Reiseforsikringen dekker jo ikke det som kortet dekker; man må ha begge (men man trenger ikke ha dem på seg). Med vennlig hilsen, og god tur! 0 Siter
ekte nick Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Hva er egentlig et slikt reisekort fra NAV? Er det noe alle har? Jeg har aldri hatt med annet på reise enn reiseforsikringen min. 0 Siter
Gjest Litt reisefeber nå Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Hva er egentlig et slikt reisekort fra NAV? Er det noe alle har? Jeg har aldri hatt med annet på reise enn reiseforsikringen min. http://www.klikk.no/helse/sykdom/article586403.ece Vet ikke om dette virker... 0 Siter
Gjest Ekte NAV-ansatt Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Fant et nummer som man kunne ringe, om det skulle være nok. Hadde nok vært mer nervøs uten kortet om jeg ikke hadde reiseforsikring, men det har vi jo i orden :0) Slapp av, det går fint - god tur :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.