Gå til innhold

Avbestille flytur

Anbefalte innlegg

Gjest stinested
Skrevet

Noen som vet om det går an å avbestille flyturer med Norwegian når det er i god tid? Dette dreier seg om august. Og får man i så fall tilbake alle pengene?

mariaflyfly
Skrevet

Billigbillettene får du ikke avbestilt. Eneste løsning er evt via legeerklæring og forsikringsselskap. Du kan evt endre billettene mot et gebyr.

Flimmer1365381250
Skrevet

Hvis du tenker på å kjøpe de superbilligbilettene, så tror jeg ikke det. Du må vel ha fullprisbiletter, og avbestillingforsikring om du skal få pengene igjen. Men jeg er ikke sikker

Skrevet

Det avhenger jo av billetten.

Du finner, ikke så overraskende, oppdatert og korrekt informasjon på www.norwegian.no

Med vennlig hilsen

Gjest stinested
Skrevet

Billigbillettene får du ikke avbestilt. Eneste løsning er evt via legeerklæring og forsikringsselskap. Du kan evt endre billettene mot et gebyr.

Takk for svar! Har sjekket nå at det er lavprisbilletter jeg har kjøpt så da er nok løpet kjørt...

Skrevet

Hvis en har avbestillingsforsikring hos reiseoperatøren, kan en da også avbestille av andre grunner enn sykdom? F eks hvis det var en viktig forelesning på universitetet eller noe slikt?

Gjest stinested
Skrevet

Hvis du tenker på å kjøpe de superbilligbilettene, så tror jeg ikke det. Du må vel ha fullprisbiletter, og avbestillingforsikring om du skal få pengene igjen. Men jeg er ikke sikker

Takk for svar! Det er dessverre lavprisbillett jeg har kjøpt...

Skrevet

Du kan, mot gebyr, endre både dato og hvor du reiser til/fra. Dette gjelder hvertfall innenlands.

Gjest stinested
Skrevet

Du kan, mot gebyr, endre både dato og hvor du reiser til/fra. Dette gjelder hvertfall innenlands.

Takk for svar! Jeg ønsker ikke å endre verken dato eller sted. Kunne tenke meg å reise meg tog i stedet. Derfor jeg gjerne skulle ha avbestilt. Men det er visstnok ikke noen 100 % fornøyd garanti hos Norwegian ;-)

Skrevet

Takk for svar! Det er dessverre lavprisbillett jeg har kjøpt...

Hvis du ikke bruker billetten skal du fremdeles ha flyplassavgiftene tilbake, og det er ofte en god del av billettene.

Med vennlig hilsen

Gjest stinested
Skrevet

Hvis du ikke bruker billetten skal du fremdeles ha flyplassavgiftene tilbake, og det er ofte en god del av billettene.

Med vennlig hilsen

Aaah... Det skal jeg sjekke ut! Bør nok ta en telefon til dem. Jeg kommer nok til å bruke billetten dersom jeg ikke får tilbake mesteparten av pengene. Jeg skal reise, men har ombestemt meg litt i forhold til reisemåte. Takk for tips!

Gjest Fioletta
Skrevet

Kan du ikke prøve å selge den? Hvis det er en billig billett burde du vel få solgt den lett?

mariaflyfly
Skrevet

Kan du ikke prøve å selge den? Hvis det er en billig billett burde du vel få solgt den lett?

Billetten er personlig og kan ikke selges videre. Eneste som kan gjøres er at en annen kan overta billetten og endre navn og/eller reisemål og -tidspunkt mot ett gebyr pr endring. Gebyret for å endre tidspunkt er som regel ikke så mye (avhenger av billettens pris og pris på den nye reisen), men gebyr for endring av reisende er ganske høyt.

Gjest Fioletta
Skrevet

Billetten er personlig og kan ikke selges videre. Eneste som kan gjøres er at en annen kan overta billetten og endre navn og/eller reisemål og -tidspunkt mot ett gebyr pr endring. Gebyret for å endre tidspunkt er som regel ikke så mye (avhenger av billettens pris og pris på den nye reisen), men gebyr for endring av reisende er ganske høyt.

Stemmer, det tenkte jeg ikke på.

Skrevet

Norwegian må tjene penger de og, selv om de er lavprisselskap.

Du får det du kjøper. Du får billig flybilett, mot at du ikke refunderer, endrer, angrer etc.

Skrevet

Takk for svar! Jeg ønsker ikke å endre verken dato eller sted. Kunne tenke meg å reise meg tog i stedet. Derfor jeg gjerne skulle ha avbestilt. Men det er visstnok ikke noen 100 % fornøyd garanti hos Norwegian ;-)

Man får det man betaler for. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...