Gå til innhold

Ser ut som alt er ved sitt gamle :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dilla masse på forumet her rundt 2000 og en stund fremover, og sjekket innom for å se om jeg så noe kjent.

Jeg måtte lage nytt nick fordi jeg ikke har forrige emailadresse lenger :)

Anyway. Jeg ser ShitDidelydoo, var ikke du han fra Drammen med et uheldig forhold til en kvinne som skulle skille seg en gang ?

Husker ikke nicke du brukte før men.

Løvinnen71 og Mil ser jeg på 'siste 50', de mener jeg var der og. Og så sør da hehe, har du holdt på her i alle disse år ?

Noen andre her ? Han som fremsto som megler og sterk høyre-mann.. conan tror jeg. Og østfoldgjengen. Fila eller noe, sammen med sin mann som var Sørs strake motsetning på meningsfronten.

Jaja, godt å vite at noe er som det var :) Og til dere som skriver på 'er uhyggelig på DOL om dagen'..

vel, jeg får skikkelig dejavu når jeg ser den tråden. haha

Gjest togli
Skrevet

''vel, jeg får skikkelig dejavu når jeg ser den tråden. haha''

*fnis*

Jeg synes forøvrig det er skikkelig action og liv på dol om dagen, så ikke alle som synes det er like skummelt her ;)

Gjest polkadott
Skrevet

Det er ikke rart du får de javu når flere av de gamle brukerne er her og diskuterer på samme måte. :-)

Skrevet

Det er ikke rart du får de javu når flere av de gamle brukerne er her og diskuterer på samme måte. :-)

Nei, det var litt det som slo meg da.

Jaja, er gøy det og, i mindre doser ;)

'Dokumentasjon, hvor er dokumentasjonen din ...'

'Du skrev, så skrev jeg, så skrev du, da svarte jeg, men du svarte ikke på det jeg skrev, og så sa du'

Var hvertfall slik da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...