Gå til innhold

Mensa-vekkerklokke

Anbefalte innlegg

Gjest smil til livet :o)
Skrevet

For en stund tilbake var det en som skrev om denne mensa-vekkerklokken:

http://www.amazon.co.uk/MENSA-Puzzle-Alarm-Clock/dp/B001L36WPC/ref=sr_1_fkmr0_1?ie=UTF8&qid=1277645886&sr=8-1-fkmr0

Jeg finner den ikke noen andre steder enn på amzonco.uk og det virker som de ikke sender til Norge? Har fylt ut alt og når jeg skal betale kommer det opp at de ikke kan sende til oppgitt adresse. Har forsøkt med flere andre adresser (til noen jeg kjenner) for å utelukke at det er noe spesielt med min adresse.

Om noen vet hvordan jeg kan få kjøpt en slik setter jeg veldig pris på det.

Sonic bomb er alternativet tror jeg. Det var ihvertfall den som ble nevnt i innlegget om mensavekkerklokken. Problemstillinen var at den ringte høyt men var altfor lett å skru av. Jeg kan sove meg gjennom det meste - vekkerklokkelyden blir til noe som passer i drømmen.

Har forsøkt å sette flere vekkerklokker ulike steder, men jeg bare snur meg i sengen og venter på at det stopper. Da stenger jeg lyden helt ute, og den kan ringe så lenge den måtte ønske uten at jeg merker det...

Skrevet

Å dæven, for et torturredskap! Beklager, jeg måtte bare si det. Kan dessverre ikke hjelpe deg med spørsmålet ditt. :)

Skrevet

Å dæven, for et torturredskap! Beklager, jeg måtte bare si det. Kan dessverre ikke hjelpe deg med spørsmålet ditt. :)

Jeg trenger tortur for å våkne :o)

Skrevet

Sånn vil jeg også ha! Pleier å våkne 10-15 minutter før klokka ringer, men det hender jeg ikke hører alarmen også...

Skrevet

Sånn vil jeg også ha! Pleier å våkne 10-15 minutter før klokka ringer, men det hender jeg ikke hører alarmen også...

google i vei og finn et sted som sender til Norge! :o)

Mine google egenskaper er meget begrenset, så det at jeg ikke finner den betyr ikke nødvendigvis at ingen sender til Norge :o)

Gjest klåggsi
Skrevet

Jeg har også prøvd å google den og den er ikke lett å få tak i... De få stedene som har den er utsolgt.

Men hva med denne:

http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?template_file=product_link.html&link=Kelkoo&artnr=390479

Den er vanskelig nok å få til om morgenen og ser litt morsom ut ;-)

Ser at den er utsolgt i Teknikmagasinets nettbutikk, men at den kan fås tak i i noen av butikkene. Du kan jo se på oversikten over butikker og ringe rundt og høre hvem som kan ha den:

http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?template_file=product_link.html&link=Kelkoo&artnr=390479

Lykke til, smiley! :-)

Skrevet

Jeg har også prøvd å google den og den er ikke lett å få tak i... De få stedene som har den er utsolgt.

Men hva med denne:

Den er vanskelig nok å få til om morgenen og ser litt morsom ut ;-)

Ser at den er utsolgt i Teknikmagasinets nettbutikk, men at den kan fås tak i i noen av butikkene. Du kan jo se på oversikten over butikker og ringe rundt og høre hvem som kan ha den:

Lykke til, smiley! :-)

''Jeg har også prøvd å google den og den er ikke lett å få tak i... De få stedene som har den er utsolgt.''

Hvilke steder er det den er utsolgt? Jeg kan vente litt jeg dersom den er å få tak i.

Takk for linken. Jeg har den ikke, men en venninne har den og jeg har prøvd den ut. Jeg setter brikkene på plass med et halvt øye for så å sove videre. Husker ikke alltid at jeg har puttet dem på plass, men det må jeg ha gjort..

Har du andre forslag tar jeg i mot med åpne armer :o).

Gjest klåggsi
Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1279234499' post='4397956]

''Jeg har også prøvd å google den og den er ikke lett å få tak i... De få stedene som har den er utsolgt.''

Hvilke steder er det den er utsolgt? Jeg kan vente litt jeg dersom den er å få tak i.

Takk for linken. Jeg har den ikke, men en venninne har den og jeg har prøvd den ut. Jeg setter brikkene på plass med et halvt øye for så å sove videre. Husker ikke alltid at jeg har puttet dem på plass, men det må jeg ha gjort..

Har du andre forslag tar jeg i mot med åpne armer :o).

Nå husker jeg ikke lenger hvilke steder jeg så på... Det var ikke mange steder som hadde den og de få stedene synes jeg så litt merkelige ut. Jeg søkte bare på "Mensa puzzle alarm clock" på google. Det var da den andre som jeg ga deg link til dukket opp. Bare skriv inn de fire ordene som jeg har gjort og ta hermetegn før og etter. Kanskje du finner noe annet lignende! :)

Skrevet

Nå husker jeg ikke lenger hvilke steder jeg så på... Det var ikke mange steder som hadde den og de få stedene synes jeg så litt merkelige ut. Jeg søkte bare på "Mensa puzzle alarm clock" på google. Det var da den andre som jeg ga deg link til dukket opp. Bare skriv inn de fire ordene som jeg har gjort og ta hermetegn før og etter. Kanskje du finner noe annet lignende! :)

Har gjort det du ambefaler og sett mange utgaver av vekkerklokker, men fant ingen jeg synes passer til meg.

Gjest klåggsi
Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1279318374' post='4398399]

Har gjort det du ambefaler og sett mange utgaver av vekkerklokker, men fant ingen jeg synes passer til meg.

Jeg fant ingen andre enn de to vi har snakket om jeg heller.

Skrevet

Jeg fant ingen andre enn de to vi har snakket om jeg heller.

Da har vi ihvertfal gjort vårt beste. Hvis du finner noen alternative så bare si ifra :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...