Gå til innhold

For den forfengelige

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Det er ikke akkurat noen nyhet ;O)

Skrevet

Kunne godt gjort det jeg. Om det hadde holdt lenger enn to dager så. Men det gjør det sjeldent når man lever aktivt, trener og dusjer masse. Blir bare ekstra pes det og. Så gidder ikke å kaste bort penger.

Skrevet

Det er verken det verste eller det rareste å bruke penger på, all den tid øyenvipper for mange er den delen av ansiktet man er mest opptatt av å putte sminke på. Selv den som aldri bruker foundation eller lebestift tar gjerne et drag med mascaraen.

Men jeg tror jeg står over uansett :-)

Mary Poppins
Skrevet

Det er vel ikke akkurat noe nytt :-)

Skrevet

Jeg har hatt det et år nå. Er superfornøyd. Nå bruker jeg minimalt med tid på fjeset mitt, og har aldri sorte striper under øynene når det regner :)

Gjest surikatt
Skrevet

Det er ikke akkurat noen nyhet ;O)

Jeg er ikke forfengelig, men liker å se velstelt ut. Kan absolutt anbefale slike vipper. Mine egne vipper er helt lyse og veldig korte, så jeg må ha maskara på alltid ellers ser jeg direkte syk ut. Med slike vipper er det er bare å vaske seg og morgenen så er man klar:)

Gjest ragne rock
Skrevet

Jeg har hatt det et år nå. Er superfornøyd. Nå bruker jeg minimalt med tid på fjeset mitt, og har aldri sorte striper under øynene når det regner :)

Hvor ofte må du fylle på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...