Gjest dolleriiii dolleraaa Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Nå kan man få øyenvippextentions! http://minmote.no/index.php/video/?id=31230&category=101 Alt man skal bruke penger på... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Kunne godt gjort det jeg. Om det hadde holdt lenger enn to dager så. Men det gjør det sjeldent når man lever aktivt, trener og dusjer masse. Blir bare ekstra pes det og. Så gidder ikke å kaste bort penger. 0 Siter
morsan Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Det er verken det verste eller det rareste å bruke penger på, all den tid øyenvipper for mange er den delen av ansiktet man er mest opptatt av å putte sminke på. Selv den som aldri bruker foundation eller lebestift tar gjerne et drag med mascaraen. Men jeg tror jeg står over uansett :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Det er vel ikke akkurat noe nytt :-) 0 Siter
spiky Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har hatt det et år nå. Er superfornøyd. Nå bruker jeg minimalt med tid på fjeset mitt, og har aldri sorte striper under øynene når det regner 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Det er ikke akkurat noen nyhet ;O) Jeg er ikke forfengelig, men liker å se velstelt ut. Kan absolutt anbefale slike vipper. Mine egne vipper er helt lyse og veldig korte, så jeg må ha maskara på alltid ellers ser jeg direkte syk ut. Med slike vipper er det er bare å vaske seg og morgenen så er man klar:) 0 Siter
Gjest ragne rock Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har hatt det et år nå. Er superfornøyd. Nå bruker jeg minimalt med tid på fjeset mitt, og har aldri sorte striper under øynene når det regner Hvor ofte må du fylle på? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.