Gå til innhold

rensekur?

Anbefalte innlegg

Gjest selilingks
Skrevet

Noen som kan anbefale en bra rensekur som virker?

Skrevet

Master cleanse dietten er bra, men den er knallhard. Den går over alt fra 3 dager og så lenge du holder ut. Den er basert kun på flytende væske.

Eller så er det jo de mer hyggelige rensekurene, som går på tomatjuice, grønnsaker, vann og masse urte te / rense te.

Skrevet

Ingen rensekurer virker. Det er derfor du har en lever i kroppen.

Skrevet

Ingen rensekurer virker. Det er derfor du har en lever i kroppen.

Nå har ikke jeg egentlig noen mening om rensekurer,- men det er jo ikke umulig at de kan være godt for noe selv om man jo har en lever ;-)

Skrevet

Nå har ikke jeg egentlig noen mening om rensekurer,- men det er jo ikke umulig at de kan være godt for noe selv om man jo har en lever ;-)

I så fall er det selgerens lommebok som har godt av det.

Skrevet

Unngå sukker, salt og hvitt hvetemel. Spis mye frukt og grønt. Drikk mye vann. Dette kostholdet hjelper kroppen å bli friskere. Dette virker mye bedre for meg enn rensekurer kjøpt i helsekost iallefall. Har aldri følt meg verken lettere eller bedre etter slike kjøpte kurer, men kostholdet over gjør meg pigg og glad og full av energi, hver gang jeg bruker den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...