Gjest luftslott Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Noen forslag til grønnsaker som passer bra i kyllingsuppe? Bruker en basis med kyllingbuljong, gulrot og vårløk. Steker kyllingbiter i karri før jeg legger dem i suppen og koker en porsjon nudler som jeg blander i. Trenger noe å variere den med... Bør være noe som går kjapt, denne lager jeg på under 5 min. Jeg tåler ikke paprika, og min samboer liker ikke brokkoli, spinat, kål eller blomkål. Alle ideer mottas med takk:-) 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Erter, sukkererter, sellerirot. chili og ingefær, bambusskudd, vann nøtter 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 chili og ingefær, bambusskudd, vann nøtter ''vann nøtter'' Hva er det? (Eller mener du vannkastanjer?) 0 Siter
Angustia Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Høres godt ut:-) Rotgrønnsaker og persille? 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 ''vann nøtter'' Hva er det? (Eller mener du vannkastanjer?) hehe ja selvfølgelig 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Her var det mye godt:-) Chili går dårlig overens med min allergi og hans IBS, samme med erter/bønner. Skal prøve meg frem med ingefær, vannkastanjer og bambusskudd selv om han i utgangspunktet er skeptisk til de smakene. Skal også prøve div. rotgrønnsaker og sjalottløk. Suppen er kjempegod og så utrolig enkel og rask å lage! Kan også lages med svinekjøtt. Takker for alle forslag, mange gode ideer! La dem strømme på:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.