Gå til innhold

Kyllingsuppe?

Anbefalte innlegg

Gjest luftslott
Skrevet

Noen forslag til grønnsaker som passer bra i kyllingsuppe? Bruker en basis med kyllingbuljong, gulrot og vårløk. Steker kyllingbiter i karri før jeg legger dem i suppen og koker en porsjon nudler som jeg blander i. Trenger noe å variere den med... Bør være noe som går kjapt, denne lager jeg på under 5 min. Jeg tåler ikke paprika, og min samboer liker ikke brokkoli, spinat, kål eller blomkål. Alle ideer mottas med takk:-)

Gjest surikatt
Skrevet

Erter, sukkererter, sellerirot.

chili og ingefær,

bambusskudd, vann nøtter

Skrevet

chili og ingefær,

bambusskudd, vann nøtter

''vann nøtter''

Hva er det? (Eller mener du vannkastanjer?)

Skrevet

Høres godt ut:-) Rotgrønnsaker og persille?

Gjest surikatt
Skrevet

''vann nøtter''

Hva er det? (Eller mener du vannkastanjer?)

hehe ja selvfølgelig :)

Gjest luftslott
Skrevet

Her var det mye godt:-) Chili går dårlig overens med min allergi og hans IBS, samme med erter/bønner. Skal prøve meg frem med ingefær, vannkastanjer og bambusskudd selv om han i utgangspunktet er skeptisk til de smakene. Skal også prøve div. rotgrønnsaker og sjalottløk.

Suppen er kjempegod og så utrolig enkel og rask å lage! Kan også lages med svinekjøtt.

Takker for alle forslag, mange gode ideer! La dem strømme på:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...