Gå til innhold

hva gir man en ti år gammel jente i presang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bursdag til en ti år gammelt barn som jeg ikke kjenner så godt. Hun liker blant annet high school musical. Det er det eneste jeg vet om henne.

Forslag til en presang jeg kan gi som ikke er så dyr? Jeg tenkte sånn ca rundt hundrelappen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på H&M, evt. en sminkepung + en lipgloss/lebepomade og negllakk fra samme sted?

Skrevet

High School Musical sengetøy eller skoledagbok kanskje?

Skrevet

I følge to jeg kjenner som jobber på lekebutikk, er Top Modell-bøkene veldig populære hos jenter i den alderen. Det er en tegnebok, der man skal tegne klær på modellene i boken. Bøkene finnes i forskjellige størrelser, og det koster ca 100 for en stor bok.

Skrevet

High School Musical sengetøy eller skoledagbok kanskje?

har ikke hatt nett på noen dager. Jeg tenker mest på en hobbybok,da hun liker å strikke. Vet du noe hvilke butikker som har mest utvalg av sånt?

Skrevet

I følge to jeg kjenner som jobber på lekebutikk, er Top Modell-bøkene veldig populære hos jenter i den alderen. Det er en tegnebok, der man skal tegne klær på modellene i boken. Bøkene finnes i forskjellige størrelser, og det koster ca 100 for en stor bok.

Jeg håper ikke det er syltynne modeller de skal tegne klær til? Er ikke så begeistret for slike forbildet ;)

Skrevet

Gavekort på H&M, evt. en sminkepung + en lipgloss/lebepomade og negllakk fra samme sted?

Er det vanlig at ti år gamle jenter sminker seg?

Skrevet

Er det vanlig at ti år gamle jenter sminker seg?

Lipgloss og neglelakk faller nok i smak :-)

Skrevet

Det har kommet masse produkter i en serie som heter TopModel. Det er tegnebøker der jentene kan tegne klær på allerede tegnede jenter. Disse er kjempepopulære hos mine jenter og hos vennene deres. (Jentene mine er 9,5 og 10,5.)

Ellers vil nok alt av sminke og pynteting falle i smak. CD'er antagelig også - gjerne av noe som er populært nå.

Skrevet

Det har kommet masse produkter i en serie som heter TopModel. Det er tegnebøker der jentene kan tegne klær på allerede tegnede jenter. Disse er kjempepopulære hos mine jenter og hos vennene deres. (Jentene mine er 9,5 og 10,5.)

Ellers vil nok alt av sminke og pynteting falle i smak. CD'er antagelig også - gjerne av noe som er populært nå.

Er disse top-model bøkene noe man får kjøpt i vanlige bokhandler?

Skrevet

Er disse top-model bøkene noe man får kjøpt i vanlige bokhandler?

Ja :) Noen lekebutikker har dem også :)

Skrevet

har ikke hatt nett på noen dager. Jeg tenker mest på en hobbybok,da hun liker å strikke. Vet du noe hvilke butikker som har mest utvalg av sånt?

Panduro har sikkert slike bøker, eller Norli bokhandel.

Ellers andre hobbybutikker og forretninger som selger strikketøy og slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...