Gjest N97 Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Skal i bursdag til en ti år gammelt barn som jeg ikke kjenner så godt. Hun liker blant annet high school musical. Det er det eneste jeg vet om henne. Forslag til en presang jeg kan gi som ikke er så dyr? Jeg tenkte sånn ca rundt hundrelappen. 0 Siter
Axcia Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Gavekort på H&M, evt. en sminkepung + en lipgloss/lebepomade og negllakk fra samme sted? 0 Siter
Liliaceae Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 High School Musical sengetøy eller skoledagbok kanskje? 0 Siter
Tonette Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 I følge to jeg kjenner som jobber på lekebutikk, er Top Modell-bøkene veldig populære hos jenter i den alderen. Det er en tegnebok, der man skal tegne klær på modellene i boken. Bøkene finnes i forskjellige størrelser, og det koster ca 100 for en stor bok. 0 Siter
Gjest N97 Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 High School Musical sengetøy eller skoledagbok kanskje? har ikke hatt nett på noen dager. Jeg tenker mest på en hobbybok,da hun liker å strikke. Vet du noe hvilke butikker som har mest utvalg av sånt? 0 Siter
Gjest N97 Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 I følge to jeg kjenner som jobber på lekebutikk, er Top Modell-bøkene veldig populære hos jenter i den alderen. Det er en tegnebok, der man skal tegne klær på modellene i boken. Bøkene finnes i forskjellige størrelser, og det koster ca 100 for en stor bok. Jeg håper ikke det er syltynne modeller de skal tegne klær til? Er ikke så begeistret for slike forbildet 0 Siter
Gjest N97 Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Gavekort på H&M, evt. en sminkepung + en lipgloss/lebepomade og negllakk fra samme sted? Er det vanlig at ti år gamle jenter sminker seg? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 En DonaldPocket el.l. med en 50-lapp stukket inni? 0 Siter
Angustia Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Er det vanlig at ti år gamle jenter sminker seg? Lipgloss og neglelakk faller nok i smak :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Det har kommet masse produkter i en serie som heter TopModel. Det er tegnebøker der jentene kan tegne klær på allerede tegnede jenter. Disse er kjempepopulære hos mine jenter og hos vennene deres. (Jentene mine er 9,5 og 10,5.) Ellers vil nok alt av sminke og pynteting falle i smak. CD'er antagelig også - gjerne av noe som er populært nå. 0 Siter
Gjest N97 Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Det har kommet masse produkter i en serie som heter TopModel. Det er tegnebøker der jentene kan tegne klær på allerede tegnede jenter. Disse er kjempepopulære hos mine jenter og hos vennene deres. (Jentene mine er 9,5 og 10,5.) Ellers vil nok alt av sminke og pynteting falle i smak. CD'er antagelig også - gjerne av noe som er populært nå. Er disse top-model bøkene noe man får kjøpt i vanlige bokhandler? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Er disse top-model bøkene noe man får kjøpt i vanlige bokhandler? Ja Noen lekebutikker har dem også 0 Siter
Liliaceae Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 har ikke hatt nett på noen dager. Jeg tenker mest på en hobbybok,da hun liker å strikke. Vet du noe hvilke butikker som har mest utvalg av sånt? Panduro har sikkert slike bøker, eller Norli bokhandel. Ellers andre hobbybutikker og forretninger som selger strikketøy og slikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.