hidi, the scorpion Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Om kjærlighet som begynte galt, og som endte galt..... Likevel, føltes kjærligheten aldri feil, men omstendighetene gjorde det likevel umulig..... Tror jeg, 0 Siter
Sør Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Oi! Det er et utrolig komplekst spørsmål: Kjærlighet, på godt og vondt. Religion - både tilbedelse av Gud og kvinner. Bibelske referaner Du kan lese om forskjellige teorier/forklaringer her: http://www.lyricinterpretations.com/Leonard-Cohen/Hallelujah Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Jeg synes Cohens versjon er et godt eksempel på at originalen nesten alltid er den beste. 0 Siter
Sør Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Jeg synes Cohens versjon er et godt eksempel på at originalen nesten alltid er den beste. Hørte du ham på Bislett for et par år siden? Utrolig! Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Hørte du ham på Bislett for et par år siden? Utrolig! Med vennlig hilsen Nope, aldri sett ham live, men han er en fin mann, og han holder seg bra til virkelig å begynne å dra på åra. Alderen kler stemmen. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Nope, aldri sett ham live, men han er en fin mann, og han holder seg bra til virkelig å begynne å dra på åra. Alderen kler stemmen. Var på Cohen-konsert i fjor - bare herlig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.