Gå til innhold

Alvorlig infeksjon i verdens største pupper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kirurgen er redd hun skal miste livet, mens hun selv er redd hun skal miste det ene brystet. Snakk om å ha feil fokus!

Tja. Det kan være like greit å ha fokus på det man kan ta inn tenker jeg... så blir det ikke så slitsomt... Å være død er jo ikke videre plagsomt egentlig...sikkert.. *hrmm*

*knis*

Som man reder, ligger man...

Selvforskyldt plage!

''Selvforskyldt plage!''

Det er det mye som er - hvis man brekker ankelen når man står på slalom, hvis man røker og får kreft, hvis man drikker og får leverprolemer, hvis man er meget overvektig....

Med vennlig hilsen

Gjest septembermum

Fatter ikke at det skal være så om å gjøre å ha størst mulige pupper,

det er jo ikke fint når det blir for stort, det gjelder det meste. Se f.eks. menn som boler seg for å bli størst mulig. Det blir liksom aldri stort nok...

jeg syns IKKE det er pent med oversized muskler... det skal jo se litt naturlig ut.

Og det samme gjelder pupper.

Greit nok om man fra naturens side er født med store pupper, men da pleier de å passe til kroppen - stort sett. Noen har dessverre fått så store pupper fra naturens side at de sliter fysisk pga de med ryggsmerter osv og derfor kanskje vil ønske å ta en brystreduksjon kirurgisk.

Selv har jeg alltid hatt store pupper, siden 12 års alder, det tok lang tid før jeg vente meg til de og prøvde skjule dem bak store gensere, var ikke klar til å være "voksen" så tidlig liksom. Det er først nå i moden alder at jeg er stolt av puppene,

mannen min elsker store pupper og det er jo bra.

Nå syns jeg de er akkurat passe, 90 D. Kunne ikke tenkt meg større i alle fall,

må alltid ha en god BH, ellers får jeg vondt i ryggen.

Men kunne samtidig ikke ønsket så veldig mindre nå når jeg er vant til å ha store,

kanskje et par str mindre. Min manns store angst - at jeg slanker meg og at puppene krymper :D hihi :)

Nei jeg har fra naturens side store pupper enten jeg er slank eller middels som jeg er nå, nå er jeg jo gravid, så da er jo puppene enda større enn til vanlig.

Syns man skal være fornøyd med det man har fra naturens side, det er slik man er skapt. Det finnes noe for en hver smak.

Noen liker små og noen liker store.

Men det er ille om man skal måtte operere og operere til man ender som denne modellen. Da har det gått "litt" for langt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...