Gå til innhold

Medisinsk spm/svartjenesten

Anbefalte innlegg

Gjest woopidoo
Skrevet

Jeg har et medisinsk spørsmål, men jeg vet ikke hvilket forum jeg skal skrive det under (fotsvette/operasjon). Jeg ønsker å få svar fra en lege, men det ser ikke ut til at det er så mange forum der leger svarer lenger? Var det ikke en lege på allmenmedisin før?

Spørsmålet gjelder i alle fall: jeg svetter enormt på føttene. Alle skoene mine stinker og jeg er enormt flau av det. :-( Jeg dusjer hver dag, tar på nye sokker, bruker nytt par sko hver dag, har enten duftsåle eller kullsåle i skoene, sprayer skoene på kvelden. Hver dag har jeg med sokkeskift på jobb, jeg har også våtservietter der så jeg kan vaske beina før jeg skifter sokker. Etter jeg har skiftet sokker tar jeg på meg slippers for å la føttene slippe å være innestengte hele dagen. Dette hjelper en liten stund. Jeg føler jeg lukter fotsvette hele tiden og det er virkelig ikke gøy! Er det noe som er tabu så er det fotsvette, som om jeg kan noe for det?!

Selv om jeg bruker sandaler på varme sommerdager svetter jeg. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Jeg så et program på tv en gang der de sprøytet botox i armhulene på en jente som hadde store svetteproblemer der. Kan man gjøre noe lignende på føtter? Hvor får jeg i tilfelle gjort det? Dette er virkelig en plage for meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...