Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man "vaske" vaskemaskinen innvendig? Jeg synes tøyet mitt lukter vondt (surt) selv om jeg tar det ut med det samme maskinen er ferdig.

Mins jeg har lest noe om dette her før... men husker ikke hva det var!

Gjest annlovinda
Skrevet

Du får kjøpt noe maskinrens i butikken. Du får en type til oppvaskmaskin og en til vaskemaskin.

Skrevet

Du får kjøpt noe maskinrens i butikken. Du får en type til oppvaskmaskin og en til vaskemaskin.

Maskinrens. Kan man ikke kjøre en runde uten tøy og så bruke klor eller noe altså?

Skrevet

Jeg har brukt å kurere det ved å kjøre en tom maskin på et varmt program (husker ikke om jeg har brukt 60 eller 90) med en dæsj edikk i.

Gjest annlovinda
Skrevet

Maskinrens. Kan man ikke kjøre en runde uten tøy og så bruke klor eller noe altså?

Du kan bruke eddik -

Skrevet

Du kan bruke eddik -

Sier du det! Så kjekt, og jeg har en flaske i skapet. Jaggu. *teste*

Skrevet

Jeg har brukt maskinrens. Virket utmerket! :-)

Skrevet

Sjekk bruksanvisningen for maskinen. I min tror jeg det står at man skal kjøre en maskin UTEN klær, men MED vaskemiddel. 90*C-program.

Gjest vaskeriet
Skrevet

Kjør den på høyeste temp en runde uten klær :) Er også ett middel du kan få kjøpt på butikken som vasker den...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...