Gå til innhold

Slutt for Black Boy-krydder

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er det nok mange som ikke vet. Tror det holder og gå ca. 30 år tilbake i tid også jeg.

Selv tror jeg ikke det er nødvendig med noen modifisert DeLoeraen allà Back To The Future-filmene, og at det holder med en helt normal bil og en times kjøretur utafor Storbyene.

I Kristiansand og omegn bør man slippe unna med en enda kortere kjøretur.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

18

• ShitDiddelyDo

4

• hidi, the scorpion

4

• wizdom

4

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, det er bare fordi du tydeligvis ikke har engelskkunnskaper til å forstå ordene.

Nå går du på person, og ikke sak, Sør!

hidi, the scorpion
Skrevet

Selv tror jeg ikke det er nødvendig med noen modifisert DeLoeraen allà Back To The Future-filmene, og at det holder med en helt normal bil og en times kjøretur utafor Storbyene.

Helt enig;))))

Trenger bare en dynamo på min bil......

Skrevet

LOL:-) Jeg tror nok du har rett i at fordommene er nærmere enn vi tror. Men lykkelig er den som tror at de aldri har eksistert, og fortsatt ikke eksisterer:-) Eller?

Skrevet

Nå går du på person, og ikke sak, Sør!

Nei, når en person argumenterer på en måte som viser at vedkommende ikke forstår ordet/frasen som blir diskutert, så er det selvsagt ikke personangrep å påpeke at de ikke forstår det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, når en person argumenterer på en måte som viser at vedkommende ikke forstår ordet/frasen som blir diskutert, så er det selvsagt ikke personangrep å påpeke at de ikke forstår det.

Og du er dommeren, så beleilig.....:(

Gjest en morsk satan
Skrevet

Nei, det er bare fordi du tydeligvis ikke har engelskkunnskaper til å forstå ordene.

Nå har du sluppet opp for argumenter.

Gjest drulle
Skrevet

Du vet da hvordan alenemødre ble behandlet for "100 år" siden?

Med vennlig hilsen

Da fantes det vel ikke alenemødre, bortsett fra enker. Og det har aldri vært sosialt akseptert å kalle alenemødre for horer.

Skrevet

Nå har du sluppet opp for argumenter.

Åpenbart ikke. Derimot bør du, som sagt, sette deg inn i hva frasene betyr.

Skrevet

Og du er dommeren, så beleilig.....:(

Med tanke på antall år jeg har bodd i engelskspråklige land så er det ikke så overraskende at jeg vet hva ordene betyr.

Skrevet

Da fantes det vel ikke alenemødre, bortsett fra enker. Og det har aldri vært sosialt akseptert å kalle alenemødre for horer.

Folk har da hatt sex utenfor ekteskap til alle tider. Unge jenter som havnet i "uløkka" og skjemte ut hele slekta.

Gjest drulle
Skrevet

Folk har da hatt sex utenfor ekteskap til alle tider. Unge jenter som havnet i "uløkka" og skjemte ut hele slekta.

De ble ikke kallt horer.

Skrevet

De ble ikke kallt horer.

Nå svarte jeg på påstanden om at det ikke fantes alenemødre for 100 år siden. Det er mulig at de ikke ble kalt hore, men andre ord ble brukt om disse kvinnene og ikke minst sladder og latterliggjøring. De ble sett ned på og hadde det knalltøft for å kunne forsørge barnet sitt uten en masse sikkerhetsnett og rettigheter.

Gjest en morsk satan
Skrevet

Hvorfor forsøker du å flytte fokus?

Fordi diskusjonen har kjørt seg fast.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...