ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Det er det nok mange som ikke vet. Tror det holder og gå ca. 30 år tilbake i tid også jeg. Selv tror jeg ikke det er nødvendig med noen modifisert DeLoeraen allà Back To The Future-filmene, og at det holder med en helt normal bil og en times kjøretur utafor Storbyene. I Kristiansand og omegn bør man slippe unna med en enda kortere kjøretur. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Nei, det er bare fordi du tydeligvis ikke har engelskkunnskaper til å forstå ordene. Nå går du på person, og ikke sak, Sør! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Selv tror jeg ikke det er nødvendig med noen modifisert DeLoeraen allà Back To The Future-filmene, og at det holder med en helt normal bil og en times kjøretur utafor Storbyene. I Kristiansand og omegn bør man slippe unna med en enda kortere kjøretur. Helt enig;)))) Trenger bare en dynamo på min bil...... 0 Siter
Colette Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Selv tror jeg ikke det er nødvendig med noen modifisert DeLoeraen allà Back To The Future-filmene, og at det holder med en helt normal bil og en times kjøretur utafor Storbyene. I Kristiansand og omegn bør man slippe unna med en enda kortere kjøretur. LOL:-) Jeg tror nok du har rett i at fordommene er nærmere enn vi tror. Men lykkelig er den som tror at de aldri har eksistert, og fortsatt ikke eksisterer:-) Eller? 0 Siter
Sør Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Nå går du på person, og ikke sak, Sør! Nei, når en person argumenterer på en måte som viser at vedkommende ikke forstår ordet/frasen som blir diskutert, så er det selvsagt ikke personangrep å påpeke at de ikke forstår det. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Nei, når en person argumenterer på en måte som viser at vedkommende ikke forstår ordet/frasen som blir diskutert, så er det selvsagt ikke personangrep å påpeke at de ikke forstår det. Og du er dommeren, så beleilig..... 0 Siter
Gjest en morsk satan Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Nei, det er bare fordi du tydeligvis ikke har engelskkunnskaper til å forstå ordene. Nå har du sluppet opp for argumenter. 0 Siter
Gjest drulle Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Du vet da hvordan alenemødre ble behandlet for "100 år" siden? Med vennlig hilsen Da fantes det vel ikke alenemødre, bortsett fra enker. Og det har aldri vært sosialt akseptert å kalle alenemødre for horer. 0 Siter
Sør Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Nå har du sluppet opp for argumenter. Åpenbart ikke. Derimot bør du, som sagt, sette deg inn i hva frasene betyr. 0 Siter
Sør Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Og du er dommeren, så beleilig..... Med tanke på antall år jeg har bodd i engelskspråklige land så er det ikke så overraskende at jeg vet hva ordene betyr. 0 Siter
Maximia Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Da fantes det vel ikke alenemødre, bortsett fra enker. Og det har aldri vært sosialt akseptert å kalle alenemødre for horer. Folk har da hatt sex utenfor ekteskap til alle tider. Unge jenter som havnet i "uløkka" og skjemte ut hele slekta. 0 Siter
Gjest drulle Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Folk har da hatt sex utenfor ekteskap til alle tider. Unge jenter som havnet i "uløkka" og skjemte ut hele slekta. De ble ikke kallt horer. 0 Siter
Maximia Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 De ble ikke kallt horer. Nå svarte jeg på påstanden om at det ikke fantes alenemødre for 100 år siden. Det er mulig at de ikke ble kalt hore, men andre ord ble brukt om disse kvinnene og ikke minst sladder og latterliggjøring. De ble sett ned på og hadde det knalltøft for å kunne forsørge barnet sitt uten en masse sikkerhetsnett og rettigheter. 0 Siter
Gjest en morsk satan Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Åpenbart ikke. Derimot bør du, som sagt, sette deg inn i hva frasene betyr. ''Åpenbart ikke. '' Det tar du feil. Uansett, svenskene har større problemer: http://www.youtube.com/watch?v=kwQc1yd-YmM 0 Siter
Sør Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 ''Åpenbart ikke. '' Det tar du feil. Uansett, svenskene har større problemer: http://www.youtube.com/watch?v=kwQc1yd-YmM Hvorfor forsøker du å flytte fokus? 0 Siter
Gjest en morsk satan Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Hvorfor forsøker du å flytte fokus? Fordi diskusjonen har kjørt seg fast. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.